Smit "ex-Jalo bus" tyi-622
-
- Varakuski
Smit "ex-Jalo bus" tyi-622
Hohhoijaa ! Onpa hinta muuttunut sitten viime näkemän. Oli kaupan Pepe-UU lla tossa alkukesästä(?) Nyt myynnissä Porissa. Pepe pyysi hiukan alle 20, nyt pyydetään vähän alle 30 !!??!! Piruste on tarvinnu tehä remppaa ennenkuin tuota hintaa voi perustella, tämä siis mun vaatimaton,mistään mitään tietämätön mielipiteeni. Pidemmän aikaa kytänny "talvikäyttöön" soveltuvaa vembelettä ja samalla tietysti kieli ulkona zekkaillut muitten tekemiä kulkineita.Itsellä kun tuo rakentelu on vähän huono vaihtoehto.Mieluummin valmiina ettei tarvitse finnfoam nipun päällä koko talvea loikoilla
Onkos joku suunnitellut luopuvansa "timangista" pyörällisestä kolmiostaan lähiaikoina?

-
- Renkaiden potkija
- Truck: Neoplan208
- Member id: 0
Re: Smit "ex-Jalo bus" tyi-622
Moi.
Olen luopumassa pikku Neoplaanista. On siisti ja kulkee vähällä. Nettikaravaaniin ku laitat matkailuauto ja Neoplan, niin tämä on se edullisempi versio. Lisätietoja numerosta 0400/668689
Olen luopumassa pikku Neoplaanista. On siisti ja kulkee vähällä. Nettikaravaaniin ku laitat matkailuauto ja Neoplan, niin tämä on se edullisempi versio. Lisätietoja numerosta 0400/668689