Moro

Ja tervetuloa myös mun puolesta...

Tohon "inspikseen"... Ny ku purat sieltä hyllyt pois ja on hirvee hinku päästä rakentaa... Ni jos yhtään näyttää siltä et sieltä saattaa jotain löytyä... Siinä kohtaa suosittelen että laitat semmoset "hevosen silmälaput silmile...(tai hitsarin lasit) ettet nää niin tarkkaan mitä se on syöny...

koska "kokemuksesta" voin sanoo että joskus saattaa se kuuluisa mopedi lähtä pikkasen lapasesta...

(en tiiä...oon "kuullu" et jollekki ois käyny niin...

)
Meinaan vaan että mullaki oli oikeesti alkuperäinen suunnitelma "purkaa hyllyt pois...kantaa ikea keittiö sisään ja lähtee vallottaa maailmaa... Mutta toisin kävi...

Enkä sano tätä sillä että mua harmittais että tein näin... vaan siksi et en ehtiny oiken kunnolla suunnitella ja miettiä kaikkia asioita ja se hidastaa aika paljon rakentamista ku joutuu koko ajan tekemään ja suunnitelemaan tehessä...ja kyseenalaistamaan omat ajatukset siksi että onko ne toimivia...

(oon ehkä maailman suurin "itseni epäilijä"... Ainakin epäilisin niin...

)
Mutta ei muuta ku "bodia ja semppistä" rojektiin.. Sitä tarvitaan... ("bodia" että jaksaa touhaa... Ja "semppistä" että asenne ja motivaatio pysyy pään sisällä eikä masennu pienistä eikä suuristakaan vastoinkäymisistä...

) hyvä siitä tulee...ellei jopa paras...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...