Itoo...
Pukaatti kirjoitti:No hieno on kyllä ja varmasti vaivan arvoinen. Voi sitte avata nallesoodan kun kaikki valmiina ja imasta säpäkästä sauhut sekä hieman husgvarnan henkseleitä paukauttaa
mitäs mites tää on edenny?
Kiitosta vain... mut edelleenki, puhelimella otetut kuva petkuhuiputtaa teitä...

Ja mitä "etenemiseen" tulee... ni enpä voi hirmusti sillä kehuskella...

Jotaki pientä touhunna... tökkeen kuvilla ja jauhan shaibelia samalla... (niinku yleensäkki)
Ekana pikkasen "jääkaappikaapin" mallailua...

- "Leikkuusali"
Pari tuommosta... (Ja niinku ehken näkyy...pikkase meinaa olla hämärätä meikäläisen "puukirurgisessaleikkaus salissa"... no niihä sitä sanotaan että "valkeus nauraa pimeyden töille".

)
jees mut saa siellä ns.raakareviision aikaseks... ja siitä yks otos

- "Potilas pöydällä"
Sieltäpä sekin pikkuhiljaa alkaa muotoutumaan... Enhän mä ny tietenkään totakaan kokonaisena sinne saa yksin roudattua vaan se on pistettävä palasiks ja kasattava paikoilleen "kohteessa"

(Ja muutenkin jätin ton ny totaalisen vaiheeseen ku en oo viel varma mimmosen jääkaapin laitan sinne... (miel tekis semmosta waecon jääkaappi pakastin hässäkkää...mut on pirulainen kallis.

) Mut eiköhän sekin selviä sitte aikanaan kun noita alan lopullisesti sinne kasaileen.
No ku mää oon "sovittelumestari" ni pitihän mun sitä sovitella ettei "taito unohu"

(sovittelu taito nääs )

- eestäpäen taakke katottuna
Kylläpä se siitä taitaa aikanaan paikkansa ottaa... Tuolta se näyttää "olohuoneen puolelta"

(toooosi iiiiso olkkari mulla...)

- takkoopäen etteen katottuna
Jees... tää viimeisen kuvan etureunan levy (siis tuossa jääkaappikaapissa) muuttaa vielä vähän mittaansa ja muotoansa, mutta sen teen sitten kun oon päättäny jääkaapin...(saan määrätä "kaapin paikan...ja kaapinkin. "Kukkaa ei minua määrää, minä päätän kuka päätää"

) Jebulis... eiköhän tuota "klosettia" oo tiirailtu tällä erää tarpeeks... palaan kaapille sitten kun sen aika on.

(en siis kaappiin...koska edelleenki olen "tylsä hetero" ja ne ei kuulema oo kaapissa...

) No tuliha se sieltä ku oikein potkii... "ooteet meinaan.

Mitähä mää sitte... Nii liimailin sen toisen kerroksen siihe "byäreään nurkkaan". ja "kostoks koko maalimalle" kuva siitä.

- Liimaa väliin ja pläts... siinä on ku paska junttilan tuvan seinässä.
Liimana käytin "sikaa" olkohan se muistaakseni sikabond t2... tai jotain... mun mielestä se on moneen paikkaan ihan hyvä liima ja eiköhän tuo sillä kasassa pysy..

(tähän kohtaan kuulus se vanhaläppä Uskoista ja Toivoista ja lapamadosta...mut ny en jaksa.

)Sitte mää oon täyttäny sen "kennokon" mikä tonne levyn taa jäi akustovillalla...sattu oleen sopiva määrä sitä menossa roskiin vuokran-antajalla...ni mä annoin hyvän kiertää ja pistin sitä "kaikukoppa eristeeks" siitä työstä ei mulla kyl oo yhtään kuvatodistetta... (onneksenne ) ja en voi sitä kuvata enään ku sisäpuolellakin on "jo" ekakerros paikallaan...

Niitä kuvia saatta ihmetellä tuonnenpana jos muistan niitä ottaa...
Eiköhä tää riitä tältä erää...
Nepille viel... Juu tiiän ja oon nähnykki sen candyn combolaitteen... minen vaan tiiä miks se ei mua vakuuttanu... (ehkä siks ku mä oon se "mä" tai "myself:illä" oli sillo huono päivä.

) mutta kiitos silti... ajatuksesta ja kehuista. Jälkimmäiseen pätee sama vastaus ku aikaisemminkin
Ettäjotta näin. "näihin kuviin ja näihin tunnelmiin..."jne

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...