Eilen saatiin vetolevy pultattua kiinni ja vanhat vaihteiston korvalliset irti runkopalkista. Kiinnityskorvia täytyy vähän siirtää taaksepäin kun tuo ZF on melko paljon lyhyempi kun vanha loota. Rungossa on valmiiksi pultin reikiä noille vaihteiston korvallisille, täytyy toivoa että yhdet olis valmiiksi sopivalla kohtaa. Kannatin palkin joutuu itse askartelemaan, tai hitsaamaan Scanian palkkiin tartunnat tuon ZF:n ripustamiseksi. Eilen homma jäi siihen pisteeseen että loota on nyt melkein paikallaan, sopivalla korkeudella ja 5cm päässä moottorista. Pimeys yllätti asentajan ja työ oli jätettävä kesken.
Löytyi muuten monta ämpärillistä hiekkaa takarunkosta kun kaivettiin sitä tyhjäksi. Täytynee vielä laskea painepesurilla läpi. Kannattaisko runkopalkit käsitellä jollain kotesuojalla vai ei, kun hetken ajon jälkeen ne on hiekkaa täynnä taas?
Pahoittelen kuvasaastetta mutta nää on niin kivoja.

Myös ZF:lle hitsattiin tunkin nokkaan pukki.

Vaihteisto saapuu työmaalle.