Kristok kirjoitti:Tervehdys,
Löytyiskö keltää jousituksen paineilma kaavioo, Scaniasta jää kuskipuoleinen takajousitus alas......
Käyttöohjekirjakin olis tarpeen
T. Kristo
no ei siinä paljo kaaviota tarvita tasoventtiili tai sen varsi irti tai rikki, siinä ne kaikkein yleisimmät viat mitä nois mekaanisis on, tietenkin voit tarkastaa että paine tulee sinne tasoventtiilille asti
Kristok kirjoitti:Tervehdys,
Löytyiskö keltää jousituksen paineilma kaavioo, Scaniasta jää kuskipuoleinen takajousitus alas......
Käyttöohjekirjakin olis tarpeen
T. Kristo
no ei siinä paljo kaaviota tarvita tasoventtiili tai sen varsi irti tai rikki, siinä ne kaikkein yleisimmät viat mitä nois mekaanisis on, tietenkin voit tarkastaa että paine tulee sinne tasoventtiilille asti
Mistä kyseinen tasoventtiili löytyy
Viimeksi muokannut Kristok, 19 Elo 2015 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasoventtiilit löytyy molempien takapyörien etupuolella olevien jousipalkkien etupuolelta, aika läheltä iskarien yläpäitä. Yleensä tavaratilan takaseinään on tehty huoltoluukut.
gummäää besisin zen ni ze sulas...
No... teimmää par muutaki jutskaa kun vain pesin ja menihä siihe tunteja (pari...)
Mut hittolaine... ne "kirkulinnun räpytin ovet" tulee vasta seuraavaan autoon...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Välil tuntuu et Lätsä on tilannut uuden aihion ja käy vaan välil tehtaal ottaas kuvia ja kertomassa mitä seuraavaksi tehdään, sen verran kunnioitettava projekti..
Zippo kirjoitti:Välil tuntuu et Lätsä on tilannut uuden aihion ja käy vaan välil tehtaal ottaas kuvia ja kertomassa mitä seuraavaksi tehdään, sen verran kunnioitettava projekti..
Joo ja mulla ois semmone "topsiikret lätsäsgarage" jossai maan sisässä... voi ku asia oiski nii... Omin pikku kätösin mää tätä näpertelen. (vaik mun kaverit haukkuuki mun käsiä "lapioiks" ) Mutta kiitos ja syvä kumarrus... OT ohi
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Perhana ei tasoventtiilin pitely auttanut... Jotenkin tuntuu ettei pussille tulis tarpeeksi painetta/ ilmaa... Missäköhän seuraava venttiili ennne tasoventtiiliä mahtaa olla? Kiitokset jo etukäteen