Rekka scania norjasta myynnissä
- wiima63
- Kansleri
- Truck: wiima ja Van Hool
- Member id: 155
Rekka scania norjasta myynnissä
http://m.finn.no/b2b/truck/gallery.html ... e=63366654
Aika asiallisesti rakennettu scanian rekka. Tommosella kelpais ajella.
Oli myynnissä 350 000nok eli noin 37 000e
Aika asiallisesti rakennettu scanian rekka. Tommosella kelpais ajella.
Oli myynnissä 350 000nok eli noin 37 000e
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Re: Rekka scania norjasta myynnissä
Hyi hitto sehän on piikkinokka
No jos rehellisiä ollaan niin piikkinokka scanialla mie kortin aikonaan ajoin
On toi vanha malli parempi ko uudemmat, mut ei satu piikkinokat miun silmään ei 

No jos rehellisiä ollaan niin piikkinokka scanialla mie kortin aikonaan ajoin

Rosmo
- kulkuri
- Kansleri
Hieno
Ja piikkinokka on tohon pakettiin ainut ja oikea
Ja piikkinokka on tohon pakettiin ainut ja oikea

- jomi609
- Tosi harrastaja
- Truck: MB 609 kasten
- Member id: 024

- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k92
Moe 
"se on makuasia sano koira ku muniaan nuoli"....
Hieno on kaikin puolin joo... Omaan silmään sisusta on hieman liian "maalaisromanttinen"
mutta ei missään nimessä huono tai ruma... Ns.tyylisuunta ei oo mun juttu... 
Sitte toi "kärri"... Liekkö "lakitekniset" asiat syynä sille että toi näyttää pikkasen pieneltä... Siis ku äkkiä kuvista katottuna tommosesta "puhtaasta" yks akselisesta puolikkaan kärristä ois saanu vähän isommanki tehtyä... En ymmärrä kieltä mut missä tossa on esim ne tankit...? (puhas ja "epäpuhas"vesi) ja onks toi tehty "ympärivuotiseen" käyttöön... Ei sillä et kaikki tarviis tehä sillä tavalla, mut mää oon ite sen verran suppee et jos mulle annettais kärryn runko et tee tosta "asuntovaunu" ni kyllä minä ensimmäisenä ymppäisin siihen "talotekniikan" ja sitä mukaillen tekisin siitä ihan "oikeen kodin" ympärivuotiseen käyttöön kaikkine härpäkkeineen...
(mut mää oonki vaan mä) en tiiä mulle tuli jotenki semmonen feelis et onko toi vaunu se "juttu" vaiko tuo veturi... Koska se on mielestäni hieno 
No tää on ny muutenki aivan turhaa "suun pieksäntää" ja höpinää ku kukaan ei oo mulle tuomassa kärriä ja en pääse ite näyttämään typeryyttäni (enkä nyt tarkota todellakaan sitä että tuo olis typerä...selvennyksenä "epäilijöille"
) Olis vaan jotenkin kiehtova ajatus tehdä tuollainen "asuntovaunu" jo pelkästään sen takia että kärryssä ei ole niin paljon alusta tekniikkaa mitä huoltaa... Ja jotenkin tuntus siltä että sitäkautta sais päästää enemmän "mielikuvitusta valloilleen"... 
Pyytän anteeksi kaikilta joita mun mielipide häiritsee ja jotka mahdollisesti ottavat nokkiinsa mun hapatuksesta...
tää on vaan mun mielipide 

"se on makuasia sano koira ku muniaan nuoli"....
Hieno on kaikin puolin joo... Omaan silmään sisusta on hieman liian "maalaisromanttinen"

Sitte toi "kärri"... Liekkö "lakitekniset" asiat syynä sille että toi näyttää pikkasen pieneltä... Siis ku äkkiä kuvista katottuna tommosesta "puhtaasta" yks akselisesta puolikkaan kärristä ois saanu vähän isommanki tehtyä... En ymmärrä kieltä mut missä tossa on esim ne tankit...? (puhas ja "epäpuhas"vesi) ja onks toi tehty "ympärivuotiseen" käyttöön... Ei sillä et kaikki tarviis tehä sillä tavalla, mut mää oon ite sen verran suppee et jos mulle annettais kärryn runko et tee tosta "asuntovaunu" ni kyllä minä ensimmäisenä ymppäisin siihen "talotekniikan" ja sitä mukaillen tekisin siitä ihan "oikeen kodin" ympärivuotiseen käyttöön kaikkine härpäkkeineen...

No tää on ny muutenki aivan turhaa "suun pieksäntää" ja höpinää ku kukaan ei oo mulle tuomassa kärriä ja en pääse ite näyttämään typeryyttäni (enkä nyt tarkota todellakaan sitä että tuo olis typerä...selvennyksenä "epäilijöille"

Pyytän anteeksi kaikilta joita mun mielipide häiritsee ja jotka mahdollisesti ottavat nokkiinsa mun hapatuksesta...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Heti lokinsiipiovien jälkeen Lätsä alkaa tekemään nykyisellä kulkurilla vedettäväksi asuntovaunua. 25m yhdistelmämittaan mahtuisi aikamoinen.
Tuo piikkinokan vetämä vaunu on ainakin 1,5m normipuolikasta lyhyempi kun se nokka vie tilaa. Ja saattaa olla niin vanha että silloin oli 12m puolikkaat eli 10,5m kärry tuli.

Tuo piikkinokan vetämä vaunu on ainakin 1,5m normipuolikasta lyhyempi kun se nokka vie tilaa. Ja saattaa olla niin vanha että silloin oli 12m puolikkaat eli 10,5m kärry tuli.
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
sisäpiirin tietona, että Lätsä laittaa vähän bling-bligiä siihen...
Kun toi maalaisromanttinen tyyli ei oikeen puhuttele
Kun toi maalaisromanttinen tyyli ei oikeen puhuttele
- Liitteet
-
- bling.JPG (67.53 KiB) Katsottu 15522 kertaa
peltiliiteri.com
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Niin siis yhdistelmän maksimipituushan on nykyään 36m...
- kulkuri
- Kansleri

...joo ja palkkaa intialaisen napata tanssian kolmessa vuorossa nepin ideoiman diskopallon alle
(varma tieto)

- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos

"Pelti"... Just tommosta mää oon aiiina halunnu... kunnon "bollyvood" meininkiä...

Ja "Kulkuri" toi napata tansija ois hyvä... voitas kimpassa vetää napamoovseja siinä diskopallon ja tanssitangon ympärillä (ainoo että biisinä ois Mikko Alatalon "sieluni kaipaa romantiikkaa roppani seks...." ) Siin on vaan semmonen huonopuoli etten jaksa veivata "kolmessa vuorossa" (ainakaan vielä...

Ja mitä tulee sitte tuohon "Nepin"ja "Wonderin" kärry hommaan... Piättekste mua iha hulluna... hä...?

Olen taas todella pahoillani tästäkin lipeämisestä...mut nyt se ei ollu pelkästään mun "syy"... (isot pojat pakotti

Jatketaan "haaveilua"

- Rantarosvo
- Kansleri
- Viesti:
-LÄTSÄ- kirjoitti: "Kulkuri" toi napata tansija ois hyvä... voitas kimpassa vetää napamoovseja siinä diskopallon ja tanssitangon ympärillä (ainoo että biisinä ois Mikko Alatalon "sieluni kaipaa romantiikkaa roppani seks...." )

Pikkasen on herroilla erilaiset käsitykset napatanssijoista

Kärri pidemmän raudan kotio saamiseks vois olla tämmönen. Yks lisää ja kämppä siihen.
https://www.youtube.com/watch?v=M4Ki_Irq-O4
Aurinkolipan mallia lätsälle ja miksei puskurinki.
https://www.youtube.com/watch?v=XccAOhec6qU
Rosmo
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos

Mutta jokatapauksessa... Ku en oo mahoton intialaisen musiikin suurkuluttaja ja fani...(josko en Mikko Alatalonkaan...

Tiiä mimmosen "navanpyörittäjän" minustaki sais ku ois hyvä opettaja...

Ja mitä puskureihin ja lippoihin tulee... "se on iha kiva jos tykkää" mut ehkäpä mää annan talvella teiden aurauksen sellaiselle kalustolle joka on siihen suunniteltu...enkä lähe heidän "leipää syömään"
("kärri video" ei jostain syystä äsken auennu...

- Rantarosvo
- Kansleri
- Viesti:
Nyt täytyy Lätsällä olla jotain sisäpiiritietoa, mitä miulla ei oo. Lähinnä tosta Kulkurin sukupuolesta. Kulkuri puhuu napatanssioiden palkkaamisesta ja Lätsä Kulkurin kanssa tangon ympäri villisti napa paljaana tanssimisesta. Täytyy myöntää että tässä vaiheessa on yks lysti soiko siellä mikko alatalo vai joku muu
Oisko lääkkeet loppu vai liikaa nallelimua

Oisko lääkkeet loppu vai liikaa nallelimua

Rosmo
- kulkuri
- Kansleri
lätsä tietää selvästi että ei kerta homoksi tee

- kulkuri
- Kansleri
toi näyttää olevan koko yhdistelmänä aika lyhyt
2x ton nupin pituus +2m sanoisin

- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos

Voi elämä...

Semmosen mää voin palkata/ottaa "aupairiksi".

Oon silleen "tylsä hetero" et mieluummin tanssin nää "napatanssiit ja muut ....mambot" vastakkaisen sukupuolen kaa...

No me ihimisethä ollaan erehtyväisiä...(ja nyt puhun Herra Rantarosvon "väärinymmärryksestä" enkä muista erehdyksistä... Iha vaan vinkkinä ettei tää johda taas johku muuhun...

Ny mää jatkan "jatko-ohjaamollisen piikkinokka scanianupin" lambo ovien suunnittelua päässä...

Että seuraavaan kertaan sitte...

Sehän olisi jo ylipitkä. Jos nokaton nuppi on 6m niin tuon täytyy olla ainakin 7m.kulkuri kirjoitti:toi näyttää olevan koko yhdistelmänä aika lyhyt![]()
Miten tuolla ratakiskonkuljetusyhdistelmällä käännytään kadunkulmista?
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Se on takavetonen, niinku nää meidänki vehkeet, eli kadunkulmassa pikkusen kääntää rattia ja sit vähän lipsauttaa kaasua ni menee nätissä sladissa nurkan ympäri. Kärryhän seuraa pakosti perässä ku se on tossa veturissa semmosilla erivärisillä letkuilla kiinni.
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Tässä kuvassa kuljettaja demonstroi pientä kääntösädettä. Ihan ei lähteny kärry mukaan vaikka vastaheittoa yritettiin, mut kyl se asfaltilla lähtee.neppi kirjoitti:Se on takavetonen, niinku nää meidänki vehkeet, eli kadunkulmassa pikkusen kääntää rattia ja sit vähän lipsauttaa kaasua ni menee nätissä sladissa nurkan ympäri. Kärryhän seuraa pakosti perässä ku se on tossa veturissa semmosilla erivärisillä letkuilla kiinni.

Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Rantarosvo
- Kansleri
- Viesti:
Miulle ei kannata antaa tilaisuutta pilkunviilaamiseen, varsinkin jos on lääkkeet ottamatta-LÄTSÄ- kirjoitti:![]()
![]()
![]()
Voi elämä...Ja mää ku tarkotin ihan "originaalia" intialaista napatanssiaa...
![]()
Semmosen mää voin palkata/ottaa "aupairiksi".(semmottise NAISPUOLISEN )
Oon silleen "tylsä hetero" et mieluummin tanssin nää "napatanssiit ja muut ....mambot" vastakkaisen sukupuolen kaa...![]()
No me ihimisethä ollaan erehtyväisiä...(ja nyt puhun Herra Rantarosvon "väärinymmärryksestä" enkä muista erehdyksistä... Iha vaan vinkkinä ettei tää johda taas johku muuhun...) eli nouhätä...
Ny mää jatkan "jatko-ohjaamollisen piikkinokka scanianupin" lambo ovien suunnittelua päässä...
Että seuraavaan kertaan sitte...

Rosmo