MB Superstar 9000"puuma"
-
- Tosi harrastaja
- Truck: Bedford rl, dp ss mb
- Member id: 251
MB Superstar 9000"puuma"
Tämmönen tuli pihalle.katotaan kuin täs käy... ja kaikki mb o 303 sekä superstar tiedot ja manuaalit tulis tarpeeseen.ens hätään tarttis sulake ja rele tietoo.ehkä tuurissa nähdään se kun on katsurin tiistai aamusta kiinni kuinka konttorilla käy.
-
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Volvo B57 -81 /Wiima
- Member id: 250
Re: MB Superstar 9000"puuma"
Hauska nähdä, että meitä "hulluja" piisaa

-
- Ajoneuvos
- Truck: Scania K112Superstar
Alun perin Länsilinjojen auto. Sisäkuvassakin näkyy takaseinässä firman LL-tunnus.
-
- Tosi harrastaja
Juu.nro.1 toisella puolella.
Oli tuo komia peli uutena, vuonna -84... Siellä oli "oikeat" kahvinkeittimet perus-JedeMaticin sijasta ja muutkin hienoudet... Takaseinässä mainostettiin jopa "AIR CONDITION", mutta mahtoikohan olla oikein jäähdyttävä laite?
Auton saapuessa ensi kertaa silloiselle, ajat sitten puretulle Länsilinjain varikolle Koivistonkylään, parveili auton ympärillä sankoin joukoin henkilöstöä. Jos en väärin muista, tuo ei tainnut edes mahtua talliin sisälle korkeutensa vuoksi. Samana vuonnahan firma muutti uusiin toimitiloihin Sarankulman kaupunginosaan.
Auton saapuessa ensi kertaa silloiselle, ajat sitten puretulle Länsilinjain varikolle Koivistonkylään, parveili auton ympärillä sankoin joukoin henkilöstöä. Jos en väärin muista, tuo ei tainnut edes mahtua talliin sisälle korkeutensa vuoksi. Samana vuonnahan firma muutti uusiin toimitiloihin Sarankulman kaupunginosaan.
-
- Tosi harrastaja
Tollasii on matkustamossa kylmää tekemässä.
Niinpä olikin... Jos nuo vielä reilu 30 vuoden jälkeen toimii ja tekee kylmää, niin pidän pientä suurempana ihmeenä. Itse en ole kuullut kenenkään kehuvan näitä "traktorin ohjaamoilmastointilaitteita" bussisovellettuna koskaan. Onko Puumassa kuusi, vai montako tuollaista yksikköä?
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Onhan siellä alaskassa joskus lämminkin, ja kuvateksti kerto että alaskaa pukkaa 

Rosmo
-
- Tosi harrastaja
tollasta pohjaa on suunniteltu.saa kommentoida.ohjaamo on jätetty kuvasta pois mutta jos sen ajon jälkeiseen käyttöön löytyy hyviä ehdotuksia niin saa ehotella.
- pelti
- Kansleri
- Truck: Hymer camp
- Viesti:
Tästä on ollut juttua ennenkin
tuolla puolella keittiökaapit tyhjenee liikenneympyrässä

tuolla puolella keittiökaapit tyhjenee liikenneympyrässä
peltiliiteri.com
-
- Tosi harrastaja
Minä ajan aina tasasen rauhallisesti
.auttaisko joku lukitus tai magneettti?

- pelti
- Kansleri
- Viesti:
Suosittelee oikeaa lukitusta. Minulla magneetit ja toimii kevyissä laatikoissa, mutta laatikko jossa on "oikeita" lautasia lävähtää auki. Se paino siellä laatikossa vaikuttaa.
peltiliiteri.com
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Kaikki irtain, ku vain laatikot.
Toi vessatötterö vähän hankaloittaa, muutenhan senku kääntäis vain toisinpäin.
Itse olen todennu loistavaksi ratkaisuksi ton oman jääkaapinsijoittelun. Sulla toimis vielä paremmin ku mulla, ku sulla se on eri päässä keittiöö. Eli käännät kuvan jääkaappia 90astetta oikealle, ja vedät keskikäytävällepäin niin paljon ku saa menee. Vessakopin ja jääkaapin väliin minimikäytävä. Oli mulla jossain siitä kuvaki. Halukkaat kaivakoot Horror Lines -topikista.
Sain vähän lisää hyllytilaa, eikä joka mutkassa tyhjene kaappi käytävälle.
N
Toi vessatötterö vähän hankaloittaa, muutenhan senku kääntäis vain toisinpäin.
Itse olen todennu loistavaksi ratkaisuksi ton oman jääkaapinsijoittelun. Sulla toimis vielä paremmin ku mulla, ku sulla se on eri päässä keittiöö. Eli käännät kuvan jääkaappia 90astetta oikealle, ja vedät keskikäytävällepäin niin paljon ku saa menee. Vessakopin ja jääkaapin väliin minimikäytävä. Oli mulla jossain siitä kuvaki. Halukkaat kaivakoot Horror Lines -topikista.
Sain vähän lisää hyllytilaa, eikä joka mutkassa tyhjene kaappi käytävälle.
N
- AriW
- Ajoneuvos
- Truck: Volvo&Volvo
- Member id: 219
Mä taas olen ajellu sikahiljaa kaiketi,ku ei yksikään laatikko tai jääkaapin ovi ole auennu ikinä. Ajossa.
Laatikoissa ihan perus imevät ikean kiskot,kaapeissa samaa settiä ja jääkaappi vasemman käden saranalla. Ja köökki
ei ole ojan puolella. Kahvinkeitin,vedenkeitin ja muu lärpäke koittaa joskus luistella pöydällä hieman mutta ei alas asti.
Termoskannu puolillaan kahvia ei pysyny kauaa keittimessä.
Laatikoissa ihan perus imevät ikean kiskot,kaapeissa samaa settiä ja jääkaappi vasemman käden saranalla. Ja köökki
ei ole ojan puolella. Kahvinkeitin,vedenkeitin ja muu lärpäke koittaa joskus luistella pöydällä hieman mutta ei alas asti.
Termoskannu puolillaan kahvia ei pysyny kauaa keittimessä.
- pelti
- Kansleri
- Viesti:
Minulla Ikean kiinnivetomekanismi, se ei riitä
Magneetit lisinä.

peltiliiteri.com
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Kommenttia...
Keittö oviseinustalle. Pysyy bataatit paremmin lokerossa kiertoliittymissä. Tie on kallellaan ojan puolelle Mokkamasteri pysyy omillla tassuillaan tasolla.
Puska / tienvarsiparkissa pysyy jääkaapin ovi kiinni itsestään ja kyökin taso viettää ikkunaan.
Parivuoteen viereen on turha jättää tyhjää tilaa - ei siinä aikuisen oikeasti mahdu kävelemään tai sitten sitä pitää olla metri.
Keittö oviseinustalle. Pysyy bataatit paremmin lokerossa kiertoliittymissä. Tie on kallellaan ojan puolelle Mokkamasteri pysyy omillla tassuillaan tasolla.
Puska / tienvarsiparkissa pysyy jääkaapin ovi kiinni itsestään ja kyökin taso viettää ikkunaan.
Parivuoteen viereen on turha jättää tyhjää tilaa - ei siinä aikuisen oikeasti mahdu kävelemään tai sitten sitä pitää olla metri.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k92
Moro 
Mulla tulee kans sitte vissiin keittiön siivous talkoot (siis laatikostojen ja yläkaappien) jokaisen liikenne ympyrän jälkeen...
no, eipähä tuu kerättyä niihin lootiin ylimäärästä tavaraa...
Laatikoiden kiskoihin liittyen. En kehanna kovin mallikappaletta bauhaussissa riuhtoo... Mut siellä oli tarjolla sellaisia "painolukitus" laatikko kiskoja... Eli sitä joutu painasee sisäänpäin ennen ku se tulee sieltä ulos. Ite aattelin et ostan piruillessaan yhen parin malliks ja pistän "testipenkkiin" menttaliteetillä "sääli on sairautta" ja jos ne sen kestää ni eiköpähän ne kestä sitte kiinni "liikennekurvassakin".
mut jos ei kestä ni sitten palaan alkuperäiseen ajatukseen ja teen omaan göögiini semmottiset hassunhauskat lukkovetimet...
ja sitte irtoo "tuntemattomalta rouvalta" kynnet sormista jos ei osaa niitä käyttää...
(oommää nääs nii hulluntollo.
)

Mulla tulee kans sitte vissiin keittiön siivous talkoot (siis laatikostojen ja yläkaappien) jokaisen liikenne ympyrän jälkeen...

Laatikoiden kiskoihin liittyen. En kehanna kovin mallikappaletta bauhaussissa riuhtoo... Mut siellä oli tarjolla sellaisia "painolukitus" laatikko kiskoja... Eli sitä joutu painasee sisäänpäin ennen ku se tulee sieltä ulos. Ite aattelin et ostan piruillessaan yhen parin malliks ja pistän "testipenkkiin" menttaliteetillä "sääli on sairautta" ja jos ne sen kestää ni eiköpähän ne kestä sitte kiinni "liikennekurvassakin".

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- kulkuri
- Kansleri
mulla on Ingvar Kampradin keksintö pitännyt pintansa mutkissa tiukasti 100%
...ja kyökki on honkien puollella

...ja kyökki on honkien puollella
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Mulla on 50-luvun puisista keittiökaapeista rakennettu se köksä. Ei tarvii lukituksia eikä hidastuksia. Ellei laita kynttilätä liukuihin.
N
N
- Rantarosvo
- Kansleri
- Truck: Haaveena vasta
- Viesti:
Veneissä käytetään laatikoissa sellasta systeemiä, et laatikkoa pitää hiukan nostaa ja sit vetää ulos. Vaikee selittää, mut käytännössä siel laatikon pohjan liuissa on etureunassa pienet kolot ja laatikoston vastaavasti pien "tappi" etureunassa. Ei tarvii montaa milliä olla se nosto ko toimii, esim. purjeveneissä joissa keittiö on yleensä aina pitkittäin.
Rosmo
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Noissa pöytälaatikoissani on tuollaiset pikkuiset kynnyslistat. Eivät aukea mutkissa.
http://www.kylahullutkulkurit.fi/galler ... play_media
http://www.kylahullutkulkurit.fi/galler ... play_media
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun