Oon aina naureskelle partaani ko joku päättää jossain huoltamon pihalla näyttää "mallia" moottorikelkalla rinkiä revitellen. Se kun sattuu sopivasti telan reuna johonkin niin sillon lähti.
Omin silmin oon nähny kun asiakas revitteli järvenjäällä. Oli siis kirkas jää ja siinä irtolunta muutama sentti. Yhtäkkiä lähti ja kaveri tuumas et oli wattumasta pyöriä parikertaa ympäri "katon" kautta 250kg kelkka sylissä. No tutkittiin syytä miks lähti ja löydettiin railo jäässä jonka toinen puoli oli n. 15mm koholla. Sattu vaan koko telan matkalta tökkäämään siihen. No jos en väärin muista niin 14000mk makso kelkan korjaus tälle kaverille, eli oli kalliita kierroksia.
Miulla oli 17 vuokrakelkkaa ja olin piirimyyjän toisiks suurin varaosien ostaja. Suurin pikkasen ihmetyttää, kun se oli rajavartiolaitos

Jostain syystä mieleen on jääny lauantai ilta kun asiakas soitti ja sano että suo ojan ylityksessä meni sukset jään läpi ja he ei saa nostettua sitä ylös ko sukset tökkää jään reunaan. No tuumasin että tuun nostamaan jotta reissu saa jatkua. Kelkka ja raatoreki kärriin kun siinä oli vinssit. Kun pääsin perille, näky kelkasta tarakka. No olihan ne suksetkin läpi ei siinä mitään