Onnistuuko tuon kuvan lainen pääreleen avaaminen, vai onko se valettu niin että se on yhtä puuta ja ainoa korjaus on uusi tilalle?
https://www.dropbox.com/s/eaxf84msryiq5 ... 4.jpg?dl=0
Pääreleen aukaisu?
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Re: Pääreleen aukaisu?
Itse kokeilisin. Jollei muuta ni rautasahalla varovasti. Kai sen sit sais kiinnikin jotenkin, vähän silikonia väliin ja pienillä läpipulteilla kiinni.
Oma aikani on halpaa, ni ei maksais yrittää ensin.
Oma aikani on halpaa, ni ei maksais yrittää ensin.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Yksi vaihtoehtohan tietysti olisi vaihtaa keskenään ristiin toi päärele ja toi toinen rele joka kytkeytyy kun virrat laittaa päälle, koska siinä toisessa releessä on sulake niiden napojen välissä, eikä ainakaan periaatteessa pitäisi haitata vaikka se jäisikin päälle.. Paitsi tietysti silloin siinä ei ole tuota sulaketta. Idea on kai että se 2. rele vetää vain startatessa, ja muuten systeemi on sulakkeen suojaama.
Saakeli kun mä toivoin vähän sellaista vastausta, että joo se lähtee ihan helposti auki...
Saakeli kun mä toivoin vähän sellaista vastausta, että joo se lähtee ihan helposti auki...
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
"uusi" tilalle. Poltat vielä autosi, kun tuo hirttää kiinni ja satut olemaan kaupoilla.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun