Kertokkaa panenko kattoon 30mm mualimanparraan pir/pur saunasatun vai vaiko 50mm kivivillaa. Tukaton katto vanhassa on ihanan hiljanen villalla eikä kuumene aurinkossa. Meneekö tuherrus harakoille ja helvetillinen pärinä tilalle jos paan tuota kallista levyä JOUSTAvalla urtsilla liimaten kuten rakennustieto osaa kertoa... levyt on ostettu jo vaan iski mahoton epätietosuus... seiniin paan +70mm parokkia vaikka ite jeesaus tulis tielle.
Auttakkee. Kiire tulee kohta ja mä en jaksa sitä ennen rauhalahen reissua!
Äkkiä tietoa
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Äkkiä tietoa
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Re: Äkkiä tietoa
Liimaa levyt. Ehkei kondensoidu vedet eristeen väliin tai en tiiä
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Niin... villan päälle tulis alupaperi niin en tiedä miks se kosteus sille väliin tahtos. Toki jää tonne levyn ja pellikaton väliin ilmaa kans että sinnehä se vesi pesiytyy ja homehtuu jaa maatuu koko laitos...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Dilemma.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Villan päälle alupaperi....Rakennat aika hyvät olosuhteet itiöille muhia
Tuo pelti ei pahemmin anna kosteuden kuivua ulospäin.
Äänieristys massalla ja lämpöeristys urtsilla tai SPU:lla. Kivivillaa en auton eristämiseen käyttäisi.

Äänieristys massalla ja lämpöeristys urtsilla tai SPU:lla. Kivivillaa en auton eristämiseen käyttäisi.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Varakuski
Son moro liimaa solumuovi kattoon siis semmosta retkipatjakamaa ja sitte sitä villaa voihan siihen teippaa päälle jonkun höyrysulun omaan kulkineeseen tein näin ei oo menny mikskään on tullu kurkisteltua kun koko ajan jotain pitää värkätä lisää