yleensä nuo ammattikoneet vetää sähköä ihan tautisesti koska ovat tarkoitettu jäähdyttämään juomia yms, toisin kuin normaali jääkaappi joka on tarkoitettu ensisijaisesti jo valmiiksi viileän tavaran varastointiin.
En tosin ole varma onko se vuotuinen kulutus kuinka paljon suurempi kuin kotikaapilla, mutta ainakin kun ne kytkee päälle se niiden käyntivirta kompressorin käydessä on moninkertainen kotikaappiin verrattuna.
Kyllä nuo myyntikaapit kotikonetta enemmän vievät. Tuolla teknisissä tiedoissa oli 140W ja 2,4kWh/vrk. Eiköhän bussista tuon verran jouten sähköä löydä
A-energialuokan jenkkikaappini vie semmoiset 60W ja alle 1kWh/vrk kesäkelillä. +4 kesälämpötiloissa ei vie mitään, muttei ei myöskään pakasta - molemmat lokerot ovat saman kompuran piirissä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Jaa.. no jos tuo ei ole kuin 140W, niin on huomattavasti pienempitehoinen mitä olen itse noita joskus pähkäillyt. 10 kaappia ei toiminut 16A pistorasian perässä vaikka ne kytki töpseleihin yksitellen, sulake laukesi jo selkeästi ennen kuin kaikki oli päällä. Niissä tosin oli sisällä ja ulkona valot, mutta valojen osuus tuskin kovin merkittävä oli.