Tuolla tehty remonttia olimme yötä ja vaikutti viihtyisältä mestalta. 70 sähköpaikkaa ja paikat oli pitkän oloisia, lienee mahtuvan isokin auto/ yhdistelmä.
Kenties joskus jotain epävirallista...??? Tyssikkä on mukana
Perskeles, oon koittanu varata tuolta autopaikkaa ens kesäks, ku tuli hankittua liput uupperaan.
Mutta puhelin neiti sanoo jotta valitsemanne numero ei ole käytössä.
Tietääkö kukaan uutta tahi toista puhelin nummeroa tuonne.
Paiskasin iimeilin, mutta sekään ei ole tuottanut tulosta.
Nimimerkillä: Jääkö Sevillan parturi nyt väliin?
Rautatiesillan yli ja siinä onkin sitten eka ravintola, elokuvateatteri ja nakkikioski. Muutama sata metriä tuosta on sähköpaikka tarjolla jos joskus joku on semmosta vailla. Meidän piha. Mahtuu bussilla pyörittämään paskarinkiä.
Joo - köysi nilkkaan niin kaveri voi vetää pois virrasta. Sinne hyppäsin ja eri kohdasta nousin ylös mihin crocsit jätin. Hieno paikka. Yötä ei oltu, mutta lähi-Lidlin antimia grillattin ja vietettin lungi päivä. Sitten ajettiin vielä parempaan puskaparkkiin Savocityn toiselle laidalle, ei naapureita, ei palveluja - ihan Saimaan rannalla. Kesä on ihmisen parasta aikaa.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Tyssikän vakio puskaparkki on joka kesä ( paitsi viime kesä jäi väliin) Punkaharjun harjutiellä levähdysalue juuri ennen kioskia,
Savonlinnasta päin tultaessa. hieno mesta grillata, saunoa ja yöpyä. Olen joskus siinä ollessa ottanut jopa muutaman sauna oluen
Siellä seutuvilla on paljon hienoja paikkoja. Oli hyvä että tuli aikoinaan kampattua savolainen muija...