Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri. Huom muokattu!! HINTA KOHDALLAAN!
Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri. Huom muokattu!! HINTA KOHDALLAAN!
Tässä vakavasti pohdin tuon Scanian myyntiä. Valmis laite. Hyvässä kunnossa ja siisti. 220V sähköt 2x240 Ah hupiakuista invertterillä. 200 litran makeavesisäiliö ja 200 lltran harmaavesisäiliö. Sähkökäyttöinen kompura, öljykattila omalla öljysäiliöllä, jääkaappi, sähköhella jne.
Tällä hetkellä 3 sänkyä, joista yksi leveähkö moottorisänky. Helppo nikkaroida kerros-sänkyjä, jos tarvitsee lisää vuodetilaaa. Bussin alkuperäinen vessa takana tallessa ja käytössä. Suihkutila tehty ja putket vedetty, muttei kytketty vettä. Meidän käytössä todettu suihku tarpeettomaksi.
3,45 metriä korkea (en ole mitannut onko lisävalot siinä mukana), 11,9metriä pitkä. Ajettu noin 850tkm.
Laite on täysin reissuvalmis ja siisti ja ehjä sisältä ja päältä.
Vaihdoin viime kesänä kaikki konehuoneen suodattimet sekä voiteluöljyn. Tämän jälkeen ajettu noin 1000km. Katsastuksessa ei huomauttamista, seuraava muistaakseni elokuussa.
Alkuperäinen Webasto/Ebesprächer paikoillaan. En ole kokeillut toimintaa. Polttoainelinjat irroitettu tankista, koska lämmitysöljytankissa vain yhdet lähdöt, jotka nyt käytössä öljykattilalle.
Hinta 20000 euroa. Voin harkita vaihtoa edullisempaan traktoriin/autoon/veneeseen/asuntovaunuun.
Tällä hetkellä 3 sänkyä, joista yksi leveähkö moottorisänky. Helppo nikkaroida kerros-sänkyjä, jos tarvitsee lisää vuodetilaaa. Bussin alkuperäinen vessa takana tallessa ja käytössä. Suihkutila tehty ja putket vedetty, muttei kytketty vettä. Meidän käytössä todettu suihku tarpeettomaksi.
3,45 metriä korkea (en ole mitannut onko lisävalot siinä mukana), 11,9metriä pitkä. Ajettu noin 850tkm.
Laite on täysin reissuvalmis ja siisti ja ehjä sisältä ja päältä.
Vaihdoin viime kesänä kaikki konehuoneen suodattimet sekä voiteluöljyn. Tämän jälkeen ajettu noin 1000km. Katsastuksessa ei huomauttamista, seuraava muistaakseni elokuussa.
Alkuperäinen Webasto/Ebesprächer paikoillaan. En ole kokeillut toimintaa. Polttoainelinjat irroitettu tankista, koska lämmitysöljytankissa vain yhdet lähdöt, jotka nyt käytössä öljykattilalle.
Hinta 20000 euroa. Voin harkita vaihtoa edullisempaan traktoriin/autoon/veneeseen/asuntovaunuun.
Viimeksi muokannut BaronvonM, 07 Huhti 2020 12:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Scania L94IB 1998, Carrus Classic.
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
BaronvonM kirjoitti: ↑22 Maalis 2020 10:40 Tässä vakavasti pohdin tuon Scanian myyntiä. Valmis laite. Hyvässä kunnossa ja siisti. 220V sähköt 2x240 Ah hupiakuista invertterillä. 200 litran makeavesisäiliö ja 200 lltran harmaavesisäiliö. Sähkökäyttöinen kompura, öljykattila omalla öljysäiliöllä, jääkaappi, sähköhella jne.
Tällä hetkellä 3 sänkyä, joista yksi leveähkö moottorisänky. Helppo nikkaroida kerros-sänkyjä, jos tarvitsee lisää vuodetilaaa. Bussin alkuperäinen vessa takana tallessa ja käytössä. Suihkutila tehty ja putket vedetty, muttei kytketty vettä. Meidän käytössä todettu suihku tarpeettomaksi.
3,4 metriä korkea, 11,9metriä pitkä. Ajettu noin 850tkm.
Laite on täysin reissuvalmis ja siisti ja ehjä sisältä ja päältä.
Hinta 25000 euroa. Voin harkita vaihtoa edullisempaan traktoriin/autoon/veneeseen/asuntovaunuun.
Scania L94IB 1998, Carrus Classic.
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
++Scania 94 / tuo malli viimeisin euro2 vielä normi ruiskutuspumpulla, ei nyky sähkö ongelmia,
Viimeksi muokannut BussMAN, 23 Maalis 2020 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
Tämä auto on uutena tilattu ruotsiin 302 carruksena keula ja tunnukset myös ,,mutta tehty tampereella kilvessä vector
( asiantuntijat tulkinnut)
Onhan tuossa myytävässäkin carruksen keulamuovi, olisko 98 vuonna siirrytty yhteen malliin.?
( asiantuntijat tulkinnut)
Onhan tuossa myytävässäkin carruksen keulamuovi, olisko 98 vuonna siirrytty yhteen malliin.?
Viimeksi muokannut BussMAN, 23 Maalis 2020 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
Tossahan näyttää lukevan ihan tekstissäkin korkeus 3.4m eli 302 vastaava, 502 on 3.6m ja 602 noin 3.7m. 302 kopassa ikkunalinjan alaosa on oven lasin puolvälin alle ja 502:ssa puolvälin yläpuolella ja 602:ssa on se ekan lasin alaosa kaareva, mut pikkusen nyt lähti rukkasesta näin myynti ilmossa. Sori.BussMAN kirjoitti: ↑22 Maalis 2020 18:05
Oma 302/ vector siinä matalamnat luukut ( lokasuojan/ ikkunalinjan välissä ero arvio lähes 20 cm)
ja 602 korkeutta siinä on kotelot lokasuojakasrien päällä
0BC0CC37-51E4-454C-8F22-D63524761525.jpeg kuvassa näkyy korkeusero
Tämä auto on uutena tilattu ruotsiin 302 carruksena keula ja tunnukset myös ,,mutta tehty tampereella kilvessä vector
( asiantuntijat tulkinnut)
Onhan tuossa myytävässäkin carruksen keulamuovi, olisko 98 vuonna siirrytty yhteen malliin.?
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
Tossahan näyttää lukevan ihan tekstissäkin korkeus 3.4
Ei mun tiedot riittänyt ,katsoin vain tuota alaosan korkeus eroa vector/302 verrattuna tuo on korkeampi,
poistetaan turhat tiedot
Ei ollut tarkoitus häiritä myyntiä....
Ei mun tiedot riittänyt ,katsoin vain tuota alaosan korkeus eroa vector/302 verrattuna tuo on korkeampi,
poistetaan turhat tiedot
Ei ollut tarkoitus häiritä myyntiä....
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri
Mahdolliset kyselyt mielellään suoraan sähköpostiin: hasselj960@gmail.com
Scania L94IB 1998, Carrus Classic.
Re: Myydään: ScaniaL94 -98, Carrus Classic 1+8 kulkuri. Huom muokattu!! HINTA KOHDALLAAN!
Laitoin hinnan kohdalleen. Pohdimme tässä perheen parissa tulevia reissuja ja totesimme että kulkuria ei enää tarvita. Mikä on sinänsä harmi. Kulkurireissut ovat pääsääntöisesti todella mukavia!! Mutta senhän useammat tämän foorumin käyttäjät tiesivät 

Scania L94IB 1998, Carrus Classic.