Arvonimi foorumissa

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
samppa87
Kokenut kuljettaja

Arvonimi foorumissa

Viesti Kirjoittaja samppa87 »

Olen suhteellisen tuore ilmestys täällä foorumilla (tätä kirjoittaessani tunnukset olleet voimassa noin 4 päivää).

Kuitenkin olen jo ehtinyt tutkia kaikenlaista, kuten käyttäjät-listaa.

Sitä hetken tutkittuani huomasin että joillakin alkaa olemaan jo kunnioitettavan paljon viestejä täällä (viittaan ajoneuvoksiin ja muihin kärkipään pitäjiin).

Mieleeni hiipi kuitenkin kysymys, että kun nyt jo on käytössä noinkin kunnioitusta herättävä arvonimi, niin mitä sieltä voi vielä olla tulossa? Itseltäni kyllä menee vielä varmaan vuosikymmeniä päästä samaan tulokseen.
samppa87
Kokenut kuljettaja

Re: Arvonimi foorumissa

ajattelinkin hieman että kyseinen asia pidetään yllätyksenä. Kelpaa minulle. :)

Mutta, tuo viestien siivoamisen aiheuttama muutos tarkoittaa siis käytännössä että arvonimi ilmaisee aktiivisuuden tietyn ajan sisällä ( siis sen ajan jonka päästä viestit poistetaan, tosin tuo siis ei ole aivan vakio vaan vanhatkin viestit voivat säilyä aktiivisissa ketjuissa, jos ymmärsin oikein).

Muistan lukeneeni jotain keskustelua aiheesta, en tosin muista mitä, mutta tuota ei siis ole mahdollista(/tai on mutta menee liian monimutkaiseksi) muuttaa ilmaisemaan kokonaisviestimäärää, joka ei pienenisi puhdistusten yhteydessä.
KajNyy1
Vapaaherra
Truck: B10M, Ajokki 7000
Member id: 061
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Tämä yleistä asiaa foorumi on siivotaan automaattisesti niin että yli 2 vuotta vanhat viestit poistetaan.

Tekniikka foorumissa käytetään täysmanuaalista siivoustekniikkaa jotta tekniikka tietoa ei häviäisi bittiavaruuteen, niin
:arrow: ja
:wink: :arrow: tervetuloa mukaan :!: :!: :mrgreen: :mrgreen:
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
samppa87
Kokenut kuljettaja

no kiitoksia.

Tuolla jossain toisessa ketjussa jo avauduin, ettei ole mahdollisuutta hankkia projektia vielä varmaankaan kymmeneen vuoteen, mutta suunnittelut ovat jo täydessä vauhdissa. Olen saanut pikkuveljenkin innostumaan suunnittelusta; piirrellyt tuossa jo muutamia pohjapiirroksia ruutupaperille. Ongelmia on vain saada kaikki mahtumaan mitä haluaisi. Odottelen tässä vielä tunnuksia gallerian puolelle, että pääsee lainailemaan ideoita ja katsomaan mikä ratkaisu toimii parhaiten (ja luonnollisesti myös ihailemaan muiden saavutuksia :D ).
B9M
Kansleri
Truck: Volvo FH12 380 XL
Member id: 048

Viesti Kirjoittaja B9M »

samppa87 kirjoitti:no kiitoksia.

Tuolla jossain toisessa ketjussa jo avauduin, ettei ole mahdollisuutta hankkia projektia vielä varmaankaan kymmeneen vuoteen, mutta suunnittelut ovat jo täydessä vauhdissa. Olen saanut pikkuveljenkin innostumaan suunnittelusta; piirrellyt tuossa jo muutamia pohjapiirroksia ruutupaperille. Ongelmia on vain saada kaikki mahtumaan mitä haluaisi. Odottelen tässä vielä tunnuksia gallerian puolelle, että pääsee lainailemaan ideoita ja katsomaan mikä ratkaisu toimii parhaiten (ja luonnollisesti myös ihailemaan muiden saavutuksia :D ).
Pidä vain mielessä, että polttoaineiden hinnat ja muut kulut saasteveroineen on nousussa siihen tahtiin että avot. :twisted: Kymmenen vuoden päästä voi alkaa oleen aika hiljaista :shock: tällä saralla. Tai voihan sitä valjastaa valjakot vetämään. Hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty. Tv. Ari
Vastaa Viestiin