Musavideo

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Jone
Kansleri
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD

Musavideo

Viesti Kirjoittaja Jone »

Totaalisen päätöntä off-topikkia..ei vakaville.

Mun kamu ajaa kanssa noita keikkabusseja ja se on kehitellyt vuosien saatossa itselleen "alter egon" Kaino Liimataisen joka on rehti perheen isä ja bussikuski. Se on melko koominen hahmo ja ei käy aika pitkäksi. Noh..tää "Kaino" laulaa lurauttelee reissuilla "kauniilla" heleällä äänellään ja siitä se ajatus sitten lähti..
Studiossa on joskus tuota turhaa aikaa niin päätettiin huitasta Kainon ajatuksia talteen tanakan sihijuoman säestyksellä. Biisin pohjan tarjosi Hausmylly ja pian oli ralli kasassa. Eräällä reissulla 2006 kaveri kuvasi ja nyttemin koosti Liimiksen touhuista musavideon jossa tuo biisi sitten on. Tuolla reissulla oli mun vanha Scania/Vähämaa ja kaikilla piti olla "puku" koska se kuuluu "bändin kuvaan". Biisejä on lisääkin ja jossain vaiheessa tullee muutaman biisin kokoelma ja kaikki biisit tätä "bussitouhua" Mm. Viimeinen matka, Saman kuun alla ja Sulle vinkkaria näyttäisin.. :wink:

Kaino Liimatainen: Punkkari
http://www.youtube.com/watch?v=wzE5rcEArh0
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: Musavideo

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Hyvä biisi ja toimiva musavideo :D
-Koska sen voi tehdä myös itse-
setrailija
Rattiamiraali
Truck: M-B 416

Re: Musavideo

Viesti Kirjoittaja setrailija »

tuo pitää saaha puhelimensoittoääneks.
Aina kylähulluja autetaan jos Itä-Suomessa pelit reistaa. Tai jos tarvii nopeudenrajoittimen todistuksen.
+358440422887
Vastaa Viestiin