Verhoilumattoa ?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Travelberg
Apukuski
Truck: Scania 112 .

Verhoilumattoa ?

Viesti Kirjoittaja Travelberg »

Mistäpä olette ostaneet? . Olisi tarve sellaisesta paksusta matosta, jolla verhoiltaisiin hyllyjä , kaappeja , tasoja ym.
Liimaamalla kiinni vaneriin.Kiitoksia etukäteeen.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Re: Verhoilumattoa ?

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Joskus sellaista huopamattoa sai etolasta, eli onko se etra nykyään. Itselläkin olisi tarkoitus löytää vastaavaa huopamattoa täältä lännestä. "Käytävämatto" -rullia näkyy olevan useassakin kaupassa, mutta sitä ei oikein voi liimata, lisäksi se ei veny, ja on liian karkeaakin vielä =)
Sieltä etelästä saa biltemasta kaiutinhuopana, mutta liian pieniä paloja ja kallistakin vielä.
http://www.kxd.fi/ sieltä olen keinoeäimen nahat hankkinut, en muista onko huopaa.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
haaveilija
Rattiamiraali
Truck: Scania L94 Lahti 520
Member id: 144

Viesti Kirjoittaja haaveilija »

Jos neulahuopaa etsit niin sitä saa yleensä samoista paikoista kuin muitakin sisustusmateriaaleja - itse ostin paikallisesta matto ja laattaliikkeestä (matto nurminen oulussa). Hinta oli 10€/m2. Tämä sopii suorille pinnoille hyvin ja helppo laittaa.

Sitten on olemassa toinenkin huopa jolla saa esim moottorikopan verhoiltua, se venyy ja taipuu pyöreisiin muotoihin. En nyt muista tarkkaa nimeä mutta verhoomoista voit kysäistä mistä sitä saisi tai olisiko niillä myydä.
Travelberg
Apukuski
Truck: Scania 112 .

Viesti Kirjoittaja Travelberg »

Kiitoksia vinkeistä. Mattoliikkeestä löytyi ,15 eeroo/m2. Viikonloppuna asennus käyntiin.
Vastaa Viestiin