Suoraan kysymykseen suora vastaus: on hyötyä.
Sit tuossa on sopivasti perään "korjauskertomus tarinaa" automaattirasvarista, joku kollega sai tuosta vinkkiä omaan tai kaverinsa bussin rasvariprobleemaan.
Kaikki tieto jakoon vaan. Jos ei jaksa kaikkea lukea, niin hyppää sen yli. 
Sanotaan tosin niinkin että tieto lisää tuskaa... 
 
Zyke64:Poikittaistuen apurunko: Milloin katsastettu edellisen kerran, sanoiko katsuri tuosta mitään ed. kerralla? Olis ainakin ollut aiheellista, onhan tuo jo vaaralinen, vai tuleeko tuolle tuelle isoja rasituksia, pysyykö etuakseli paikallaan ilmankin...?[/quote]
Jep, sama mieltä, täältä saa hyviä vinkkejä moneen hommaan ja vaikka tutkimushalua löytyy itseltäkin riittämiin, ei kannata hakata päätä seinään ihan joka hommassa  
 
 
Autohan on leimattu uudenvuoden aatona, mutta noissa hävinneissä varsissa oli vuoraus päällä, eli ei ne ihan noin huonona ollut. Ja kuski puolen runkoon menevät varret oli aika ehjät  

 Eli ei suoranaista vaaraa mutta eihän se akseli niin jämäkästi enää paikallaan tuollaisella pysy...
Sitten oli puhetta noista ilmantäyttönipoista, jotka tilasin. Hintaa vaivaiset 114EUR pari Volvolta 
 
   
  
 KANNATTAA YRITTÄÄ ehyenä irrottaa, jos on tarvetta  

 Onkohan tää ilman täyttötapa ylälautasen keskeltä sit kaikissa B10M volvon alustoisssa, en tiedä  
 
 
Galleriaan lisäsin kuvat uusista kamppeista, Hintaa noille kerty niin, että 2+2 jousta maljoineen/ylälautasineen 640EUR Onnin autosta ja nuo käytetyt osat Paimelasta 120EUR; apurunko ja takakynkät.  
 
  
 Vielä jää taka-akselin etupussukat vaihtamatta, mutta lähitulevaisuudessa neki, pitää koota mammonaa lisää välillä  
 
   
  
 On tässä kevään aikana kulunu 
 
 
Polttelis päästä asennushommiin, mutta vettä tulee vaakassa ja 4 astetta lämmintä  
 
   
   
  
 Jos kuitenki lähtis  
