galleria ei aukea
galleria ei aukea
mikäköhän on kun en pääse enää katsomaan galleriaa? kirjoitan käyttäjätunnuksen ja salasanan jonka jälkeen kone toivottaa tervetulleeksi ja menee taas kirjautumis kohtaan avaamatta sivua. Aikaisemmin toiminut ihan normaalisti.
Scania K112 CLB AA/6000 kutter deca 320 -87
- B9M
- Kansleri
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Member id: 048
Re: galleria ei aukea
i
Kokeile vielä viers/vieras sydeemillä. Jos ei mene niin konessa vikaa. Tv. Arikittari kirjoitti:mikäköhän on kun en pääse enää katsomaan galleriaa? kirjoitan käyttäjätunnuksen ja salasanan jonka jälkeen kone toivottaa tervetulleeksi ja menee taas kirjautumis kohtaan avaamatta sivua. Aikaisemmin toiminut ihan normaalisti.
joo kokeilin silleenkin. Sama ropleema. Nii meinaatko et olis tässä mun koneessa se ongelma? se voi olla mahdollista koska en ole mikään tietokonenero.
kokeilin vielä niin näytön vasen alanurkka luki done, but error this page.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
IE:n error -taksti ei merkkaa mitään. Nythän tuo galleria tuntus pelaavan ainakin mulla ihan ok. Muisti kerranki tunnuksetkin =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
sain vihdoin korjattua ongelman. tietokoneesta oli päivämäärä muuttunut kesäkuulle ja se ilmeisesti ei käynyt gallerian serverille. nyt toimii kun laitoin päivämäärän oikeaksi. kaikenlaisia ongelmia
eipä tuo ongelma ainakaan tielle jättänyt. 

- konenikkari
- Rattiamiraali
- Truck: Ajokin varakuski
Varmista, tarkista koneesi kaikki päivitykset,kittari kirjoitti:sain vihdoin korjattua ongelman. tietokoneesta oli päivämäärä muuttunut kesäkuulle ja se ilmeisesti ei käynyt gallerian serverille. nyt toimii kun laitoin päivämäärän oikeaksi. kaikenlaisia ongelmiaeipä tuo ongelma ainakaan tielle jättänyt.
tuo väärä päivämäärä kun saattaa vaikuttaa niihinkin.

Ruisleipä ja ohrapuuro....selittää kaiken....