Hullupalsta ei toimi Saunalahden ADSL-liittymällä (korjattu)
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Hullupalsta ei toimi Saunalahden ADSL-liittymällä (korjattu)
No Niin
Taas sama mystinen vika. Kylähullut Kulkurit-palsta ei toimi Saunalahden liittymällä.
Puhelimen toimiessa modeemina kaikki toimiin normaalisti.
En muista miten viimeksi korjaantui. Laitoin ainakin Saunalahdelle vikailmoituksen - en saanut vastausta, mutta palsta alkoi toimia melkein heti ilmoituksen lähetettyäni.
Taas sama mystinen vika. Kylähullut Kulkurit-palsta ei toimi Saunalahden liittymällä.
Puhelimen toimiessa modeemina kaikki toimiin normaalisti.
En muista miten viimeksi korjaantui. Laitoin ainakin Saunalahdelle vikailmoituksen - en saanut vastausta, mutta palsta alkoi toimia melkein heti ilmoituksen lähetettyäni.
Viimeksi muokannut Rosvolinna, 17 Joulu 2011 01:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: Hullupalsta ei toimi Saunalahden ADSL-liittymällä
Tais viimeks olla sulla vikaa kun khk:n palvelin muutti ja dns:t muuttu myös? Hyvä että pelaa taas!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Joo - päivityksen aikoihin palsta ei näkynyt Saunalahden liittymällä moneen päivään.
Nyt on sama vika. Saunalahti ei näytä, mutta TDC-liittymä kytkettynä samaan koneeseen näyttää. Kaikki muut sivut toimivat normaalisti.
Nyt on sama vika. Saunalahti ei näytä, mutta TDC-liittymä kytkettynä samaan koneeseen näyttää. Kaikki muut sivut toimivat normaalisti.
Mulla toimii tästä Saunalahden valokuituyhteyden päästä kotoa oikein hyvin, mutta viimeisen muutaman päivän ajan kännykän dna:n liittymän kautta tämä ja kaikki muutkin käyttämäni samaa foorumikoneistoa käyttävät foorumit eivät toimi. Antaa kirjautua sisään mutta sitten kun pari klikkausta kohti viestejä tekee niin onkin jo ulos kirjautuneena.
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
miul toimii dna:n liittymällä (matkapuhelin) ihan yhtä hyvin ku muulloinkin..
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Ei toimi vieläkään Saunalahden ADSL -liittymällä. TDC:n kännmyodeemilla kirjoittelen...
Kaikilla selaimilla sama vika sekä PC:llä että Mäkillä.
Kaikilla selaimilla sama vika sekä PC:llä että Mäkillä.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Nyt toimii palsta Saunalahden liittymällä. Mitään asetusta en muuttanut - eli vika oli kuparikaapelin pohjoispään vempaimissa.
Rupesi toimimaan tällä mobiiliyhteydelläkin. On nämä ihme värkkejä.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Ei toimi tänään. Pitää varmaan vaihtaa operaattoria - on tämä sentään sen verran hyvä palsta...
TDC:n sim-kortilla toimii, mutta ei Saunalahden ADSL-yhteydellä.
En jaksa sorvata enempää - laitan oletusarvona puhelimeni modeemiksi On tuo 3g täällä haja-asutusalueella vaan toivottoman hidas ja syö luurin akun hetkessä
TDC:n sim-kortilla toimii, mutta ei Saunalahden ADSL-yhteydellä.
En jaksa sorvata enempää - laitan oletusarvona puhelimeni modeemiksi On tuo 3g täällä haja-asutusalueella vaan toivottoman hidas ja syö luurin akun hetkessä

- Rosvolinna
- Vapaaherra
Ei toimi Saunalahdella vieläkään. Saunalahden päässä selvittelevät asiaa. Miksi kylähullut eivät näy minun liittymässä
Vikapalvelun omalla liittymällä näkyy kuulemma - pyysi minulta lisätietoja, liittymän SA-numeron ja palstan IP:n...
Vikapalvelun omalla liittymällä näkyy kuulemma - pyysi minulta lisätietoja, liittymän SA-numeron ja palstan IP:n...
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Saunalahti sääti vempaimensa kuntoon - nyt näkyy hullu-sivut täällä haja-asutusalueellakin.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Pientä päivitystä edeliseen viestiini. Hullupalsta ei taaskaan toiminut useaan viikkoon kotikoneeni ADSL-liittymällä ja kuin taikaiskusta palsta palasi taas näkyviin.
Olin laittanut usean kerran vikailmoituksia Saunalahdelle ja kovasti he väittivät kaiken olevan kunnossa. Palsta ei näkynyt. Monella koneella kokeilin ja paikallisen tietokoneliikkeen Saunalahti-ADSL-liittymällä kokeiltiin - ei toiminut. Joten vika ei ainakaan ollut laitteissani, sillä tietokoneliikkeessä olivat käytössä eri kone, reititin ja liittymä. Kiinteällä IP-osoitteella koneliikkeen velho sai palstan näkymään.
Toivottavasti pysyy nyt tulilla
Olin laittanut usean kerran vikailmoituksia Saunalahdelle ja kovasti he väittivät kaiken olevan kunnossa. Palsta ei näkynyt. Monella koneella kokeilin ja paikallisen tietokoneliikkeen Saunalahti-ADSL-liittymällä kokeiltiin - ei toiminut. Joten vika ei ainakaan ollut laitteissani, sillä tietokoneliikkeessä olivat käytössä eri kone, reititin ja liittymä. Kiinteällä IP-osoitteella koneliikkeen velho sai palstan näkymään.
Toivottavasti pysyy nyt tulilla