Takatallin leveys 2,90m, ei siis tieliikennekäyttöön, vai

Lattian korkeus 80 senttiä


Kuvassa kaksi eri autoa, mutta ei mainintaa, että ei kuvan auto



Kesämökiksi? Ei näy kilpiä keulassa, mikähän tilanne. Aika mellevä 525 heppasella koneellaVictorjussi kirjoitti:Nyt löytys sitte oikeesti leveä bussi, ei tosin minun egolle.
Komea peli kuitenkinhttp://www.nettikaravaani.com/winnebago ... ge/1348032
Kai noissa on etujarrut sentään kun kaikissa jenkkivehkeissä ei oo niitäkäänwiima63 kirjoitti:Ei välttämättä. Nythän nuo käsittääkseni kelpaa DOT hyväksytyillä ikkunoilla ja valoilla. Mutta jarruissa voi olla isojakin eroavaisuuksia USA vs EU
Elä oo varma, amerikan ihmeet on välillä melkosia ihmeitä!Lahti32 kirjoitti:Kai noissa on etujarrut sentään kun kaikissa jenkkivehkeissä ei oo niitäkäänwiima63 kirjoitti:Ei välttämättä. Nythän nuo käsittääkseni kelpaa DOT hyväksytyillä ikkunoilla ja valoilla. Mutta jarruissa voi olla isojakin eroavaisuuksia USA vs EU
joskus tuota teikarin autoa ruuvanneena voin sanoa että kyllä osien saanti oli erittäin hankalaa ,esim keskuslukituksen mooottori tuohon käyntioveen oli melkoinen haaste ,lisäksi autohan on 12volttinen ainakin valoiltaan ja noi xsenoni viritelmät tosi huonosti toteutettu , mutta etupää aukesi kyllä tosi mallikkaasti lasin alapuolelta lykkäsi kiskoja pitkin ja sieltä keskeltähän löytyi ainakin agri ,mutta olishan tuossa silti tyyliä tasaa itsensä hydraulisilla jaloilla suoraan ,aika haastavassakin maastossa.Jan-Erik kirjoitti:No joo, dot ja e. Kenenkähän alusta tossa on ? Ei se niin vaikeeta oo, mielikuvitusta ja tekniikkaa
Voiko olla ilmoituksessa mainittu Chevrolet? moottori kylläkin on Caterpillarin 525hv, wauJan-Erik kirjoitti:Kenenkähän alusta tossa on ?
ääh.. mitä ihmettä? koetatko provosoida? jossain seitkyt- kahekskytluvun rekkavetureissa saatto puuttua etujarrut. mut nyt on nykyaika. ja tolleen yleisesti tarkasteltuna, ovat edellä eurooppaa lähes kaikessa mitä autotekniikkaan tulee.. esimerkin mainitakseni totean, et esimerkiks sikäläiset päästörajat ovat helposti edellä meidän vastaavia.Lahti32 kirjoitti:Kai noissa on etujarrut sentään kun kaikissa jenkkivehkeissä ei oo niitäkäänwiima63 kirjoitti:Ei välttämättä. Nythän nuo käsittääkseni kelpaa DOT hyväksytyillä ikkunoilla ja valoilla. Mutta jarruissa voi olla isojakin eroavaisuuksia USA vs EU
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
En usko että oli provo. Kyllä jos on tutustunu länsimaiseen autotuotantoon ja amerikkalaiseen, niin ei luulis olevan epäselvää. Työnjälki on kuvailtavissa tuumat vastaan millit. Ilmastointi toki on amerikkalaisilla ollu aina, kuten drive-in pankit ja varmaan hammaslääkärikin.mikko kirjoitti:ääh.. mitä ihmettä? koetatko provosoida? jossain seitkyt- kahekskytluvun rekkavetureissa saatto puuttua etujarrut. mut nyt on nykyaika. ja tolleen yleisesti tarkasteltuna, ovat edellä eurooppaa lähes kaikessa mitä autotekniikkaan tulee.. esimerkin mainitakseni totean, et esimerkiks sikäläiset päästörajat ovat helposti edellä meidän vastaavia.Lahti32 kirjoitti:Kai noissa on etujarrut sentään kun kaikissa jenkkivehkeissä ei oo niitäkäänwiima63 kirjoitti:Ei välttämättä. Nythän nuo käsittääkseni kelpaa DOT hyväksytyillä ikkunoilla ja valoilla. Mutta jarruissa voi olla isojakin eroavaisuuksia USA vs EU
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.