Ilmainen kuvaboxi???

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
B9M
Kansleri
Truck: Volvo FH12 380 XL
Member id: 048

Ilmainen kuvaboxi???

Viesti Kirjoittaja B9M »

Kuvablogi.com ei taida enää aueta? Picasa ei kinnosta ja kuvat.fi taitaa olla koeajan jälkeen maksullinen. Tykkäsin tuosta ekasta :shock: löytyykö vastaavaa jostain netin syövereistä. T. Ari

Viddu tätä IPadia. Saatana, koko ajan saa olla korjaamassa tekstiä, kun tää helevetin paskakone luulee tietävänsä paremmin mitä oon kirjoittamassa. Ei helevetti,justiinsa pukkas pastakoneen, eiku korjaamaan :lol: :lol: :lol:
Lahti32
Vapaaherra
Truck: Jäämeri Express

Re: Ilmainen kuvaboxi???

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

B9M kirjoitti:
Viddu tätä IPadia. Saatana, koko ajan saa olla korjaamassa tekstiä, kun tää helevetin paskakone luulee tietävänsä paremmin mitä oon kirjoittamassa. Ei helevetti,justiinsa pukkas pastakoneen, eiku korjaamaan :lol: :lol: :lol:
Ei mulla nyt aivan noin paljoa lakki palanut mutta kyllä myös tab2 on yhtä kätevä. Siitä sai sen viisastelu toiminnon pois päältä niin vähän helpotti. Mutta ei ollu mun vehe, sinne Se unohtu työpöydälle. Tämä viesti kirjoitettiin Lumia 820.lla ja meni ainakin 15 minuuttia kun saa yhden sanan kirjoittaa kahdesti ja sanan arpomis automaatti muuttaa kuitenkin sen joksikin muuksi.
Tulevaisuus on sähköinen
KajNyy1
Vapaaherra
Truck: B10M, Ajokki 7000
Member id: 061
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Picasa minulla on mutta poistin tämän Googe + toiminnon niinpä Google poisti ihan kaiken. Nythän olen alkanut uudestaan ja pelkkä Picasa ilman Google + härpäkettä.
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Aijaa.com, ei hyvä mutta kohtuu nopia ja helppo.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Wonderi
Ajoneuvos

Viesti Kirjoittaja Wonderi »

Suosittelen lämpimästi poistamaan käytöstä sananarvaustoiminnot, saa iPadistakin helposti pois päältä!
B9M
Kansleri
Truck: Volvo FH12 380 XL
Member id: 048

Viesti Kirjoittaja B9M »

Aijaahan tuli rekisteröidyttyä. :shock:
Asetuksista löytyi viimein tuo sanansyötön poisto. :wink: On sitä haettukkin useamman kerran :oops:. Harvinaisen typerä sydeemi, saishan tuo esittää tekstiä, muttei ite muuttaa. Viduddaa tuo flashin puuttuminen. :evil: Olis Jobsi saanut pikkasen käyttää aivosolujaan käyttäjän kannalta. Jatkuvasti jää jotain flashin puutteen takia näkymättä :twisted: . T. Ari
[Volvo B57]
Vapaaherra
Truck: Volvo B57 Wiima M300
Viesti:

Viesti Kirjoittaja [Volvo B57] »

Se tekstin ennakoiva korjaus alkaa toimimaan hiljalleen... se nimittäin oppii vaikka slangia kunhan huomioi että suomenkielinen näppäimistö on käytössä. Toki alkuun tuntuu turhalta. Oottakaas kun kohta Applen Siri (eli se puhetunnistus) toimii myös suomeksi ja laajenee sovellusten käyttöön. Ei tarvitse enää tökkiä niitä sanoja jostain lasilevyltä vaan voi puhua suoraan foorumille mitä ajattelee :lol: .

Meillä nuo kotona kävelevät robotit alkoi puhumaan ja ymmärtämään vuoden vaihteessa suomea, nyt lapsetkin tykkää. Tätä foorumia ne robotit ei tosin ymmärrä vielä, liikaa käyttöliittymää asian ympärillä. Robotithan on yhtä tyhmiä kuin niiden herra 8) mutta Gangam styleä ne tanssii paremmin.

Applella oli hyvä ilmainen @me.com pilvipalvelu kuville mutta ei ole enää. Noissa isoimmissa kuvaboxeissa tapahtuu taustalla kaikenlaista indeksointia, joten ihan kaikkia perhekuvia sinne ei kannattaisi laittaa. Tässä kuitenkin ne käytetyimmät: Flick, Picasa ja Photobucket
Volvo B57-60/6000 -76 / Wiima M300
Reddewil
Vapaaherra

http://mega.co.nz/ suomalais syntyisen it-mogulin pilvipalvelu: Kim Dotcom http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201303 ... 2_ul.shtml
http://www.Dropbox.com tiedostopalvelu sekin

Se "oppiva" syöttä on kyllä oppiva, emäntäkin opettaa sitä E51 Nokialaiseen joka päivä, vielä ei ole oppinut kaikkea, eli ei ikinä valmista ja taas puhelin vaihtuu. Toki tuossa esimerkissäni opetusta on jo monta vuotta takana...
Reddewil
Vapaaherra

Tollanen löyty: http://www.albumini.fi/
Vastaa Viestiin