Reddewil kirjoitti:Se on tämä markkinatalous, vaikka hyvin menis niin aina pitää mennä paremmin ja sekään ei yleensä riitä.
siis tuonkin merkin takana on vain sijoittajia jotka vaativat aina vain enemmän katetta sijoitukselleen ,muusta piittaamatta ,selvis mulle jo silloin kun olin itse vielä tuolla merkillä töis ;-(
Piti mennä loppukuusta hakemaan laseja ja varaosia vanhaan mersuun,
saankohan pesänhoitajaa kiinnostumaan lähteen sinne vanhan tallin vintille sahanpurujen sekaan ikkunoita haeskeleen, siellä oli ennen tosi asiallinen varaosapuolen mies, teponen tai jotain sinnepäin,joka jaksoi etsiä näihin museoikäisiinkin osia.
Kaikki vaan kilometritehtaalle ja viimeinen sammuttaa valot. Aika meininkiä prkl !
MB 1962 lahti laP6 x 2
Scania K112 kutter deca 360 1987
Kohta on suomalainen autokorinrakennustaito historiaa.
Millä vehkeillä tulevat sukupolvet aikoo harrastaa kylähulluutta?
Kiinalaisilla tai puolalaisilla busseilla? Eeuu varmaan kieltää koko harrastuksen jollain kierrätys -ja päästödirektiivillä.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
joutokäynti kirjoitti:Kuinkas monta kotimaista vaihtoehtoa liikennöitsjällä on kun pitäis kalustoa uusia?
Kolme. Volvo, Kabus ja Kiitokori. Ja näistä vain Kiitokori on saatavana kaikille. Lietolaiset Volvot on erikoistilausmalleja ja Kabusia ei myydä kuin KA-yhtymän käyttöön. Vähissä on. Miten lie nuo ihan pienet verhoomot, kai niiltä pitkän sprinterin saa.