Rojekti

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
neppi
Vapaaherra
Truck: Hino Blue Ribbon -91

Rojekti

Viesti Kirjoittaja neppi »

Jos luulit että sulla on iso työmaa...

http://www.mammothmotorhome.com/
neppi
Vapaaherra

Re: Rojekti

-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Truck: scania k92

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D Juu ei oo mulla isotyömaa jos vertaa tohon vertaa..:D Mä oon Ny vaan tehny Ton auton helmat ja suuren osan lattioista uudestaan...(korikehikon) :) pienenä "sivutuotteena" siirsin oven paikan auton keskeltä heti etupyörän taakse...ei ollu tietenkään "suoraakylkee" vaan Se kaartaa n.16cm sisäänpäin ja ku käytössä ei oo minkään asteista mankelia ni jouduin tekemään uudet "ovenkarmit" ja "ovilehden" pystytolpat ns.hierojan työkaluin...(ilman liukastetta...:D) suurin "yksittäinen" seinäkokonaisuus minkä jouduin korjaamaan oli auton takaseinä...siitä ei ollu ku huono muisto jäljellä ku sain takaseinän muovin pois...(yläosa on lasikuitua) :D en tiedä...välillä tuntu siltä et toi hitsaaminen ei koskaan lopu mut kyllä Se vaan aika vähissä nyt on...:D Oven lukitus mekanismia ja siihen liittyviä kiinnike paikkoja Pitäis Viel tohon oveen tinailla kiinni ja noiden helma koteloiden luukkujen "raamit" Pitäis Viel tehdä (saranointi+lukitus systeemeineen) en oo vaan pienessä päässäni oivaltanu miten sen toteutan, tekis mieli tehdä sellaiset koko "kansi" nousee ylös hässäkkä...:D Mut en Kyl tiedä riittääkö "aivokapasiteetti" sen toteuttamiseen kotikonstein...:D
Ton jälkimmäisen linkin auto oli sellainen minkä mä sit "seuraavaksi" teen, Tää on tälläinen "harjottelu" kappale...:D Ulko asu muistuttaa vähän tämän tulevaa ulkokuorta, yläosa...kiiltävää valkoista ja alaosa...harjattuu rosteria..:D
hieman askarruttaa et miten sen rst pellin käsittely onnistuu ku en oo koskaan tässä mittakaavassa "kanttaillu" näin paljon...:D Mut eiköhän Se jollain tapaa onnaa...:) En oikein oo koskaan osannu pelätä "uusia materiaaleja"...:D (tyhmä ku oon) :D
Pitäis oikeesti opetella laittaan Niit kuvia tänne esille...ku tosi asiahan on et Yks kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa...(ainakin mun artikulaatio taidoilla) ...:D:D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
kulkuri
Kansleri

Viesti Kirjoittaja kulkuri »

:shock: jessus mistä parturituolista tuota ohjataan :lol:
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Onhan nuissa ollu hommaa, mut miks ostaa niin mädän :lol: Kuva Tukanleikkuu 20€
-Koska sen voi tehdä myös itse-
neppi
Vapaaherra

Nehän sano että se näytti päällepäin siedettävältä... Niinku Horror Lines. Ü
Rosvolinna
Vapaaherra
Truck: B10M + MB515

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Mulle myytiin päältä ja sisältä rujo. Myyjä ja ostaja olivat tyytyväisiä...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Vastaa Viestiin