Tällaisella ajattelin lähestyä nyt kun olen kirjautunut kylähullujen palstalle joitakin aikoja sitten
ja lueskellut ja tutkinut kirjoituksia harrastuksesta joka tuntuisi itseänikin olevan lähellä.
Asiallista tietoa palstalla jaetaan ja lupsakkaalta tuntuu meininki…. tykkään !

Ja asiaan…. pitkäaikainen haaveeni on ollut (ja on vieläkin) rakentaa itselleni asuntoauto bussista.
Tällä hetkellä olen päätynyt ajan saatossa ja visioissani kaksikerroksiseen bussiin… se vain tuntuu
minusta jotenkin erikoisella tavalla hullulta ja erikoiselta ajatukselta.
Nettikoneessa olisi muutama Neoplan jotka kiinnostaisivat….

Itse en tiedä busseista ja autoista kuin sen että eteen- ja taaksepäin pystyy menemään… lievästi karrikoiden.
Tästä syystä etsinkin bussia jota ei tarvitse paljon teknisesti laitella.
Sisustamiseen ja sähköhommiin ym. luulisin kapasiteettini riittävän jollain tasolla.
Ajattelinkin nyt kysyä teiltä hyviä ja huonoja puolia kaksi kerros busseista asuntoautona.
Veroja, päästömaksuja, polttoainekulutusta ym. tähdellistä ja jotain jonnin joutavaakin olisi
kiinnostavaa lukea ja tietää.
Muistelisin että täällä olisi joillakin ollut tai on myös ko. bussi asuntoautoksi väännettynä.
Lähtökohtaisesti ajattelin yläkertaan makuusopet ja oleskelutilan, alakertaan jonkinlaista köökkiä.
Woipa olla että kokeilis eristää jopa talvinukuttavaksi, jos oikein hulluus iskisi.
Kaikesta kommenteista ja vinkeistä kiitollisena…
Johnnymeen