Tämä minun kulkineeni tuli maksamaan 350000 mummoa ja tästä summasta 75000 on auton ostohinta 1999 kesällä Pohjolan Turistiautossa.
Rakentamisen suurin kustannus tuli siitä että laitettiin 4m pitkä takatalli ja koko runko purettiin pois takapyörien takapuolelta. Samoin levennettiin kestikäytävää keittiön kohdalla. Laitoimme pariovet taakse ja 1,5 cm kumimaton hevosille (talvella piikit kengissä). Takatila ja hevosvarusteet, ramppi, vesi Webasto 9kW, linja-auto vessanpöntö ja auton maalaus maksoi 150 000 - 200 000mummoa en oikein enää jaksa muistaa. loput meni sisustuksen rakentamiseen. Sen tein itse enkä ole laskenut mukaan oman työn hintaa.
Projekti oli nopea.

Tammikuun alussa bussi ilman penkkejä Karkkilaan Suomen Bussihuolto Oy.

Helmikuun alussa bussi omaan pihaan sisustus voi alkaa

Suunnittelu oli tehty edellisen heinäkuun ja tammikuun välisenä aikana ja tämä nopeutti rakentamisaikataulua.

Rakensin vain viikonloppuisin hiitoloman pääsiäisen aikana en siis illalla koskaa koska silloin tuli vain sutta ja sekundaa (rauta katkaistu millilleen 10 cm lian lyhyeksi jne. 8 tuntia päivässä ei enempää)

15.5.2000 bussi katsastettiin M1 ajopeliksi. WC:n ovi tuli paikalleen kuitenkin vasta 2004 keväällä.

Aihio Suomen ensimmäinen Volvo B10M no 65 ja Ajokki 7000 no 2 vuosi on 1980 kesäkuussa ensirekisteröinti