"Volvothan on olleet kovia savuttamaan kylmänä "aina". Nykykalusto lienee eriasia. Muistan kultaisesta nuoruudesta 80-luvulta, kun Espoon Auton silloisella varikolla Mankkaalla aamulla autot käynnistettiin, niin oli varsin sakea ilma. Ja kalusto oli uudehkoa Volvoa lähes kauttaaltaan. Savua riitti, vaikka suurelle osalle autoista oli sähköpaikkakin. Scaniat ei silloin(kaan) savuttaneet juuri ollenkaan. Ja lähtivät käyntiin, kunhan startti juuri jaksoi pyöräyttää. Volvoja (B10M) sai sahata ihan pitkäänkin, vaikka oli imusarjan hehkutukset ym. käytössä."
...vain mielessäni ajettelin että vaikuttaisiko b10m sijoitus paikka/masento tuohon huonoon käynnistymiseen pakkasella

mielestäni et ole tuossa kirjoittanut imusarjan hehkuvastuksen olleen rikki
