Olen uusi tällä foorumilla (kylähulluna perkeleenä kyllä kauan pidetty ) ja ajattelin morjestaa jos joku tuttu sattuis huomaan! Ja uusille tuttavuuksille varsinkin, iso Moro!
Meillä oli vielä hetki sitten vanha telen työkunta-auto kesäkulkurina, mutta menin ostamaan K112 Scanian Kutterin 9 korilla... Joten päätin että olisi aika rekisteröityä. Foorumia kyllä kauan lueskellut olen...
Apuja varmasti tulen tarvitsemaan tai ainakin kyselemään, kun ovat varsin uusia tuttavuuksia nämä isommat autot.
Mutta kohta muutos-/ vuosileimalle ja jos pääsis jo jussina ajeleen...
Siittä on apurunko eli mahanalunen hitsailtu ja vaneroitu uudelleen. Etupussien tuet tehty uusiks tai uusittu... Se on ollut viimeks liikenteessä '07 ja seissyt sen jälkeen. Tarkoitus huolehtia että tulee jälleen liikenteeseen!
Ja hain sen toissa viikolla 49+1+1 paikkaisena linja-autona ja itse teen kulkuriks. Siitä tullee 1+8 m1/matkailuauto. Se on yksi ovinen ja tyystin alkuperäinen ja ehjä sisältä... Muutokset teen aluksi ilman peruuttamattomia tai suurempia rakenteellisia muutoksia. Katsotaan rauhassa miltä tuntuu ja mitä kaipaa.
Katsurille näytin tänään ja jotain pientä jumppaa tarvii. Kaikki pussit vaihtoon, kaikki renkaat vaihtoon (olikin nähtävissä), jarrukellon vaihtoo eteen, jarrut ylipäänsä tarttis toiselle puolelle ettiä, apusimpukan helaa katella. Eli jotain pientä puhdetta Jussin pyhiks
Hö... Vai että söpö... No kai se on katsojan mielessä
Vielä on vähän auki millainen siitä ulkoapäin tulee... Kun yleensä olen harrastepelit aina maalannut (joskus myös käyttikset) uudelleen. Jotain sisustan seitkytluvun tyyliin sopivaa todennäköisesti. Tai sit ei.