Uiui! Näyttää tyhjältä!
Lattian laskeminen ei oo ollenkaan niin paha ku miltä se äkkiseltään kuullostaa. Muovimatto ylös, ruuvit irti ja levyt seinälle. Palkit poikki ja hitsaat alemmas. Tai laitat kokonaan uudet. Sit samat levyt takas paikoilleen. Ne käytävän seinät on paksua peltiä, niistä oli eniten ongelmaa ja neki tottelee puukkosahaa.
Kiva lukea, että tapahtuu! Ja juu! Ne sähköt on, ihan joka ikinen veto, tehty hirveessä kiireessä lähtöpäivänä, tai sit jossain Puolalaisen huoltiksen pihalla ku eka saatu lapset nukkuu. Piä hauskaa! Ü
On mulla listalla niitten siistiminen. Ei taida vain enää oikein ehtiä...
Tsemppiä!
Ja anteeks!
N
Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Mulla on tässä se hyvä puoli, kun ei oo kiire lähteä, mihinkään sekä aikaa ainakin välillä muutama tuntia, joten sen takia oon ehkä aloitellu vähän massiivisempaa, kuin alkuun oli tarkoitus. Yritys ainakin käydä koko runko läpi ennen, kuin alkaa suuremmin valmista tekemään. Rungon jälkeen helppo tehdä tekniikka kasaan ja viimeisenä sitten viimeistely. Huonona puolena suunnitelmat ehtii muuttua vielä monesti.
- kulkuri
- Kansleri
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
- Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
oikein kun tyhnennät niin neppi kääntyy hinossaan 

- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
On kyllä hinoa nähdä että siellä tapahtuu. Mäki toivoin aina, että ois aikaa. Ei väliä, vaikka omat laatustandardit ois korkeella, jos aikaa ei oo tehä ku äkkiä jotain vähän sinnepäin.
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
Ei tässä oo hirveästi edetty en taida uskaltaa kuvaa laittaa sisältä aika tyhjän oloinen, kun menin purkamaan kaiken eristyksineen pois ajatuksena laittaa ruisku-uretaanit vähän jokapuolelle. Kohta pitäis aloittaa hitsailemaan, mutta vähän kyselyä kannattaako nuo perässä olevat luukut purkaa ja tehdä vain pellit niiden paikalle, kun sinne se kuljetustila tulee ja perä joka tapauksessa kokonaan avattavaksi? Vai jättää paikoilleen?
Uutena ideana on käyttää kuljetustilaa saunana, jos vaan saan tehtyä fiksut sijoittelut. Tämä tietenkin säästäisi tilaa toki kuljetustilasta joutuisi tekemään korkeamman, mutta siihen yläpuolelle saisi kätevästi makuuhuoneen.
Uutena ideana on käyttää kuljetustilaa saunana, jos vaan saan tehtyä fiksut sijoittelut. Tämä tietenkin säästäisi tilaa toki kuljetustilasta joutuisi tekemään korkeamman, mutta siihen yläpuolelle saisi kätevästi makuuhuoneen.
- kulkuri
- Kansleri
- Viestit: 1280
- Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
- Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen
Re: Ei tässä kyllä oo mitään jär B10M Berkhof ex Horror line
helpottaahan ne luukut auton kiinittämistä liinoilla
sekä sinne takatallin käynti helpompi kun ei joka tilanteessa koko perää tarvii aukaista
