Tämmöisiä mietin:
-Lappi? Ruska ainakin on jo ohi..
-Etelä-Norja? Onko jo lipokasta korkealla?
-Legoland? Ainakin on auki vielä tuolloin..
-Viro?
Siis eikös lokakuun lopulla ole jo ruska ohitse?jiivee kirjoitti:Ei ruska oo ohi,se vasta alkaa,ei hämminkiä vielä,hyvin ehdit,lippu korkeelle ja matkaan.,aurinko paistaa,rillit kuviin,siis aurikolasit ja eiku matkaan.
Mutta Saksasta Tanskaan pääsisi ihan ajamalla, sillä tuo Finnlines nyt vähän houkuttaa. Olisi heti pelipaikoilla ilman ajelemista.Sprinter kirjoitti:Putgardenin lautta Tanskaan on yli 100€, 8m. autolla ja neljällä hengellä.
Eckerö lineltä kannattaa kysellä kans Tallinnan matkoja, 12m vaunuyhdistelmä oli kesällä vähä yli 300€ meno-paluu.
Se on hölmistyttävä sisältäkin. Katto on niin korkealla että hetkittäin unohtuu että sisällä ollaan. Siellä oli pienoismalleina kokovertailuja, vapaudenpatsas mahtuisi sisälle pystyssä..Sprinter kirjoitti:Flensburgin kautta ajelen itekkin ensviikolla... Ai ne laivapaikat myydään palasina, luulin että metreinä.
Mulla on puolet metrejä bussista, kaikki on edukkaampaa![]()
Tropical island kans kiinnostaa, ei oo tullu poikettua. Hallin katto ainakin vakkuuttava näky motarille.
Joo ehkä nimenomaankin isommille. Siellä ei oikein mitään liukumäkiä ja semmoisia ollut, mistä nuo nuoremmat tykkäisi. Tai oli siellä ehkä joku erillinen lasten osasto missä ei rouvan kanssa silloin käytykään, kun lapset oli kotosalla.Wonderi kirjoitti:Onko Tripical Island semmoinen paikka että sinne kannattaa ihan aikuisporukallakin mennä?
Mä varasi. netistä tuon 12m ja korkeen yhdistelmäpaikan. Check-inissä sanoivat et ens kerralla cargon kautta. Viro on kylläkin paska maa.Zuikkis kirjoitti:
Eckeröllä on vielä hullummin kun on vetoauton ja kärryn mitat erikseen, kyllähän se bussi mahtuu tommoiseen 7m +7m -ruutuun mutta mielellään ei kuitenkaan katkastaisi keskeltä..
Rahtipuolelta varmaan voisi varailla kanssa mutta menee soitteluksi, tiedä sitten tuleeko kalliimpi vai halvempi hinta sitä kautta..
Juu, kerran kattelin baarista kun Horror pyyhälsi laivan suuntaan. Hangosta Paldiskiin pitäisi kulkea jonkin lossin ja 12 m alta satkun, mut kyseessä toisen käden tieto.neppi kirjoitti:Mähän oon menny (eksää 'wowbagger' mut kerran nähnykki?) joka mahollista reittiä ja kaikin mahdollisin tavoin, matkustajat kyydissä, -kävellen, -uimalla, joka mahdollisesta räppänästä sinne laivaan ja aina oon ollu väärässä. Kerran tuotiin Jopolla boarding passit meille terminaalin tiskiltä cargo portille.