Onko Hulluja Kemijärveltä?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Phase7
Kokenut kuljettaja
Truck: Setra S210H '87,
Viesti:

Onko Hulluja Kemijärveltä?

Viesti Kirjoittaja Phase7 »

Terve. Asuuko kukaan Hulluista Kemijärvellä tai sen läheisyydessä? Siellä olis yks keikkabussin aihio, mutta matkaa täältä Vantaalta pikkasen turhan paljon lähteä vaan vilkaisemaan...

Ilmoittautukaa ja ilmiantakaa :mrgreen:

- ilari

ps. Osaako joku kertoa miks mulla ei näy juuri mitään liitteenä olevia kuvia tässä forumissa. mm se kartta johon kulkurit on merkitty ei näy ollenkaan. Helpottais kovasti esim korjauskuvien katselua. Niin ja galleriaan mä en pääse tällä hetkellä ollenkaan. :shock: ...kummallista.

En mä ainakaan tietoisesti oo mitään sääntöjä täällä rikkonu :oops:
Jone
Kansleri
Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD

Re: Onko Hulluja Kemijärveltä?

Viesti Kirjoittaja Jone »

Syypää olen tässä kohtaa minä, tai oikeastaan mun serveri. Kuva on oma tekeleeni ja tehty ennen kun omia kuvia sai tänne laittaa "suoraan". Minäpä korjaan asian. Voisipa taas päivittääkin sen kuvan. Iso vaan on homma mutta onhan tässä tätä aikaa...

edit: nyt on kuva näkyvillä viewtopic.php?f=4&t=159&p=741#p741
pupetti
Rattimajuri
Truck: mercedes-benz

Viesti Kirjoittaja pupetti »

:shock: Sulla kun jone51 on tuota aikaa, niin et viittis lähettää sitä mullekkin? Ihan vähän vaan, jooko. Sellanen pari tuntia vuorokauteen riittäis. Saisit sen sitten kevään ekassa kokootumisessa takaisin :D
Me vietetään ensin joulu, sitten nuorimman synttärit, sitten vuodenvaihtuminen.
Ja sitten jäädäänkin odottelemaan postia "tirehtööriltä" ja toivotaan että saadaan vaikka vuokralle sellainen "vanerikasa" tai siis oikeastaan se on sitten varmaankin "tupperware".
Hyh, menee kylmät väreet jo valmiiksi, mutta minkäs teet.
On tällä hetkellä pakon sanelema asia. Mutta se on sitten sen ajan murhe että minne ja millä tullaan, mutta tullaan joka tapauksessa.

Täältä vaasan nurkilta kun on suhtkoht helppo lähteä vaikka minne,
kuopioonkaan kestä ajaa kun vajaat kuusi tuntia, talvikelillä, koko perheen voimin, ja sehän ei niin moneen mieheen ole paljoakaan, tunti per nuppi kun sen jakaa matkustajien kesken.
Ja kyllähän kylähullu nyt tunnin seisoo, jos nyt ei päällään niin ainakin muurahaiskeossa.
Olen kokeillut toissa kesänä, enkä kerro miltä tuntui saatte ihan itse ilman opastusta kokeilla. Terveisin:pupetti
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Kivilintu
Rattimajuri
Truck: Scania K82 kiitokori
Member id: 058

Viesti Kirjoittaja Kivilintu »

Jos ei Kemijärveltä löydy vakkariasuvia kylähulluja, on meidän porukka joulun vietossa Pyhällä. Esimerkiks huomenissa suunnataan vissiin Kemijärvelle kaupoille. Ja kotiin lähtiessä vuoden vaihteen jälkeen viimeistään ajellaan taas sitä kautta :)

-Raila-
#58 "Pikkarainen" scania k82 kiitokori -85
Vastaa Viestiin