alakolukko?
-
- Kippari
alakolukko?
Morens. Ookkote joku poistanu alkolukkoo autoistanne? Miten se tapahtuu ja kuka semmosen poiston saa tehdä? 

Re: alakolukko?
Varmaan hyväksyttävä malli, on melko arvokas laite voi joku tarvitsija/ ko laitteen asennusliike maksaa ja tulee poistamaan.
Autoon asennettuna ns sinetöity jota joutunut käytämään esim kouluajoissa ym( myös liik voinut asennuttaa),mutta kun auton uusikäyttö eikä kulj ei tarvitse sen voi poistaa ( tai tilapäisesti ns ohittaa)
Autoon asennettuna ns sinetöity jota joutunut käytämään esim kouluajoissa ym( myös liik voinut asennuttaa),mutta kun auton uusikäyttö eikä kulj ei tarvitse sen voi poistaa ( tai tilapäisesti ns ohittaa)
-
- Kippari
Kiitos. Jos joku tietää tarvitsijan, niin rohkeasti vaan vinkkaamaan!!
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Sprintteristä tuo poistettiin ihan linkkarilla ja hyppylanka kaapelintynkiin. Siitä joku sai vielä ihan toimivan pelin.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
Juujuu. Kyllä sen purkuaika lasketaan minuuteissa ja työkalut löytyy joka ukolta taskusta tai vyöltä. Käy kysäsee paikallisesta bussifirmasta et "onks käyttöö, Satasella lähtee"
-
- Kippari
voihan veet ja peet ja ässät... Virallinen purkumiäs pyytää 150€ purkutyöstä, joten nyt jos saisin neuvoja miten sen itse puran- niin että auto lähtee myös purkutyönjäläkeen käyntiin- olisin hyvästi kiitollinen!! :/
Uudemissa se taitaa olla ajonestojärj kytketty, ehkä ei niin helppo kuin vanhemmissa joissa saattoi olla ”kuten tarvike
ajonesto.”
- setrailija
- Rattiamiraali
- Truck: M-B 416
moro
onko se gräger, v3 vai dignita.
Ohjeet saat kyllä miulta.
J-P
onko se gräger, v3 vai dignita.
Ohjeet saat kyllä miulta.
J-P
Aina kylähulluja autetaan jos Itä-Suomessa pelit reistaa. Tai jos tarvii nopeudenrajoittimen todistuksen.
+358440422887
+358440422887
Jos se tosiaan on integroitu siihen ajonestoon, niin mä tyytyisin ajelemaan selvinpäin ennemmin kuin maksaa tuon purun.
-
- Kippari
Jees. Dräger safety Interlock XT . Eikä se mua varsinaisesti haittaa, kuha toimii eikä estä ajoonlähtöjä.