Aihio: Scania F112 Kutter9 vm.82

Ohjelma: Autonkuljetustila, 1+8, neljä makuupaikkaa.
Tehty: bussi lyhennetty 12metrin alle että saadaan ilman poikkeuslupia N3-ka, väliseinä 5m takapuskurista
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vielä ei oo aihio pihassa, mutta projekti aloitettu istumalla toista tuntia konttorilla kyselemässä kuin 6vuotias

Vastauksia muutoskatsastukseen liittyen:
N3-ka:
-katsastuksessa jarrusovitus
-väliseinä vapaa ennen 84, mutta suositus olla uudempien vaatimusten mukainen
-sidontalenkit min.6kpl, max 1,2m välein, 0.25m päässä päistä min.väli 60cm.
-kantavuutta jäänee yli 3tonnia!
12x2,55m
M1-ma:
-JARRUSOVITUS KAIKISSA ILMAJARRUAUTOISSA
-RATTILUKKO
-Keittolevy KIINTEÄLLÄ sähköllä
-makuupaikkoja
-säilytystila asunto-osassa
-istuimia ja pöytä
-sammutin
12x2,5m
Kertusta selvis että kokmassa 16tonnia, kantavuutta yli 4tonnia. Vm82
Yo. vaatimukset paikalliselta konttorilta kyseltyjä, pitäs vaan päättää kumpi, m1 halvempi vakuutus.
Taakse kun tulee joka tapauksessa 5m pitkä autonkuljetustila, niin lienee järkevintä laittaa n3kuorma-autoksi, dvero on ryöstöä samoin kun vakuutus, mutta pidetään sitten vähän vähemmän liikenteessä.
Kaikki kokemukset F112-alustaista kaania-kutteria sivuten kiinnostaa!
-----------------------------------------------------------------------------
2012 ekalla viikolla myyty etiäppäin, loppu motivaatio kun tuijotteli tarpeeks pitkään noita vandaalien jälkiä. Uutta kalustoa kiikarissa