Kiitos, jussit sinne teillekkin. T. Aripekkatuu kirjoitti:Lykkyä uudelle projektille. Meillä on kaikilla hienoja haaveita toiset vain toteuttavat. Hyvää jussin jatkoa kaikille!
Terv P & U
Kuvassa kaikki näyttää paremmalta, niin tämäkin. Ruostetta saa rapsia alustarakenteista ja allemenevään portaaseen saa hitsata ihan uutta palkkia. On nimittäin takarenkaan edessä saanut jatkuvasti vesisuihkua. Kontti on aivan järjettömän siisti. "alleajosuojat" on kaikki rosterista ja saa kaikki lukoilla auki". Tankki on mallia isohkovanha vanaja kirjoitti:komee on aihio.pitäskö hommata tollanen ja lopettaa nää bussien kanssa leikkimiset.remontitkin paljon helpompia tehdä

Kiitos, Kiitos helmikuuhun mennessä oli tarkoitus jotain löytää.....tämä tuli sitten vähän äkkiä.... onneks oli tossa lähellä ..... niin oli helppo käydä katsomassa ja vähän pettyä, mutta tuli kumminkin ostettua kun hinta tippui 2300€ puhelimessa tingatun lisäksi.Reino-Ratti kirjoitti:Onnittelut uudesta projektista!!!
Kerkisi se kaappiin jo Liisan kuvankin piirtää![]()
Onko tuossa e-shift vai 12-lovinen manuaali? Perä lienee jo aika harva.
T. J.
Elämästä pitää löytää aina iloisia asioita ja yksi niistä tietysti oli kuljetuksen halpa hinta rahtina, kun ei kerennyt ajaan Ruotsin läpi. Ainoa mahdollisuus travemunde-helsinki kun ajat passas. Tarjous tuli nettiin heti soiton jälkeen 12m ajoneuvo merirahti ihan ihan ok 780€......polttoainelisä 68%







E-shift tais tulla vasta viirusilmässä, tässä on vaan 8 ja niistä 4 turhaa. 4 liikkelle 6 ja sitten 8 ykköstä voi tarvita joskus liruttelussa. Tullessa tampesterin jälkeen cruise oli rajotinta vasten 88-89km/h enimmillän laski mäessä 84km/h. Vitun vanha paska , täytyy käyä chippaaman se 450hv ulos ettei hyydy noin helevetisti
